סערה במועצה. זבל שאינו מפונה ופחים בני 20 שנה
סערה במועצה. זבל שאינו מפונה ופחים בני 20 שנה

מדוע כבר שבועיים לא מפנים את פחי הזבל בשנקר?

"לא מספיק בעיות הביוב פה, בעיה מסריחה בפני עצמה, אז עכשיו גם הפחים מוסיפים לריחות הקשים", אומרים התושבים באזור

פורסם בתאריך: 27.11.17 10:05

תושבי רחוב שנקר מתלוננים זה כבר זמן רב על פחי אשפה שפועלי התברואה אינם טורחים לפנות והם נותרים במקומם ומעלים ריחות קשים בכל הסביבה.

פועלי התברואה מתעלמים באופן קבוע מפחי הזבל בכיכר המחברת בין הרחובות שנקר לז'בוטינסקי, השייכים לבתים מס' 25 ו-27 ברח' שנקר, טוענים הדיירים. "הפחים מושארים באופן קבוע בכיכר ומסריחים את כל האזור", אומרת אחת התושבות במקום. "לא ייתכן שהפחים יהיו חלק מהנוף שלנו. אני ושכנים נוספים מתלוננים על הבעיה בקביעות לעירייה אבל נראה שלאיש לא אכפת".

תושבת אחרת מציינת: "לא מספיק שאנו סובלים מבעיות ביוב, בעיה מסריחה בפני עצמה, אז גם הפחים שעולים על גדותיהם מוסיפים לבליל הריחות הקשים. הפחים עומדים כבר שבועיים בחוץ ואיש אינו מפנה אותם. לא נעים לי לפתוח את החלון מדי יום ולראות את הפחים האלה עומדים מולי. אני סוגרת את החלון גם כדי שלא יגיעו אלי לבית ריחות ויתושים".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "האשפה במקום מופנית באופן סדיר, אולם לצערנו, כמה מבעלי העסקים שבמקום מוציאים את הפחים ומשאירים אותם בשטח הכיכר במקום בביתני האשפה או במקומות שנקבעו, כך שעוברי האורח עושים בהם שימוש. הנושא מטופל זה זמן על ידי הפיקוח העירוני ומערך התברואה והסביבה וימשיך להיות מטופל בנחישות עד להסדרת הנושא".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר