צילום אילוסטרציה

אנא המתן? העירייה תפעיל מוקד נוסף לפניות תושבים

יש מצב שבקרוב תפסיקו להמתין יותר מדי למענה של המוקד הטלפוני העירוני

פורסם בתאריך: 12.12.17 15:33

האם הגיע הסוף לעיכובים בטלפון ולהמתנה הארוכה בתור עבור בירורים בעיריית חולון? לאחרונה פורסם מכרז של העירייה להקמת מוקד אנושי לבירורים ותשלומים.

בעירייה מוסרים כי המוקד החדש לא בא להחליף את המוקד הקיים אלא לשמש לו כגיבוי בעת לחץ של טלפונים או בשעות בהן העירייה סגורה.

המכרז למוקד מיועד לקבלנים חיצוניים ולא יעבדו בו עובדי עירייה, והוא יעמוד לרשות התושבים בכל שאלה, בירור או ביצוע תשלום. בימים ובשעות שבהם עובדי העירייה נמצאים בחופשה או שסיימו לעבוד, יהיה זה שירות חשוב לאזרח. לדוגמה, בתקופת הרישום לבי הספר ולגנים, ההמתנה למענה אנושי עלולה להיו ממושכת מאוד והמוקד החיצוני החדש ייתן מענה ללחץ על המוקד העירוני הקיים.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר