עצים שנעקרו בסערה אשתקד. צילום: עיריית חולון

עצים קרסו, מכוניות נפגעו – צפו בנזקי הסערה בחולון:

הסערה "בת שבע", עם רוחות בעוצמה של 120 קמ"ש, הותירה נזקים ברחבי העיר: בעירייה מדווחים על 130 אירועים, בהם 20 עצים שקרסו מעוצמת הרוחות. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 19.1.18 11:53

מזג האוויר הסוער והרוחות החזקות נתנו אותותיהם ברחבי חולון וגרמו לנזקים רבים, גם ברכוש. בעיריית חולון דיווחו על 130 אירועים, בהם 20 נפילות של עצים והשאר ענפים גדולים, בעקבות הרוחות העזות. כמו כן, מדווחים בעירייה על כך ששבעה צוותי גיזום עבדו בעיר ועדיין עובדים בשעות אלו (שישי) בעקבות הסופה.

עצים רבים לא עמדו ברוחות בעוצמה של כ-120 קמ"ש במהלך הלילה וכ-20 עצים קרסו ברחבי העיר על מדרכות וכבישים וגרמו נזק למכוניות שנפגעו מעוצמת הנפילה. עוד דווח על תקלות נקודתיות באספקת החשמל וכן על פנסי רחוב שהועפו ממקומם, צמחיה שנעקרה ממקומה וענפי עצים וצמחיה שחסמו כבישים ומדרכות ברחובות העיר. לא דווח על נפגעים.

צפו בנזקי הסופה:


רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בשירות המטאורולוגי ציינו כי מערכת הגשמים והרוחות הזאת, המכונה "בת שבע", היא תוצאה של חדירת אוויר קר בשכבות האטמוספרה הגבוהות, שהגיע לאזורינו, וכן בשל התפתחות של מערכת לחצים נמוכה מעל טורקיה, שגרמה לסערה.

למרות הרוחות העזות והגשם, התחזית היא כבר בשעות הצהריים הסערה תיחלש ובערב הגשם ייפסק, אולם ימשיך להיות קר. תחזית מזג האוויר למחר (שבת): מעונן חלקית, עם טמפרטורות ממוצעות לעונה. בבוקר ייתכן טפטוף מקומי. ביום ראשון תחול עלייה קלה בטמפרטורות ויהיה נאה.

צילומים: עיריית חולון

 

 

צילום: עיריית חולון

 

 

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר