בן תשע מחולון שיחק מחבואים ונחנק במקרר

סבתו של הילד, תושבת ג'סי כהן, שמרה במחסן מקרר ישן, שם בחר הנכד להסתתר

פורסם בתאריך: 21.1.18 13:17

ילד בן תשע מחולון נחנק במהלך בילוי משפחתי בסוף השבוע האחרון. הילד שיחק בחצר בית סבתו בשכונת ג'סי כהן, נכלא במקרר ישן שעמד במקום, חולץ והובל לטיפול חירום בבית החולים שיבא, תל השומר.

אתמול בבוקר (שבת) הגיעו כוחות מגן דוד אדום לבית בשכונת ג'סי כהן לאחר שהתגלה כי ילד בן תשע נכלא בתוך מקרר במהלך משחק מחבואים. הילד שיחק עם ארבעה מבני דודיו ומצא מחבוא במקום בעייתי ומסוכן – המקרר הישן שאוחסן במחסן בחצר.

בשל חוסר חמצן במקרר הסגור, הילד שנחנק החל לדפוק על דפנות המקרר ולקרוא לעזרה. בני דודיו ששמעו את קריאות העזרה שלו הזעיקו למקום את הוריהם, אשר חילצו אותו כאשר שפתיו כחולות וקצף יוצא מפיו. בת דודתו של הילד, בת 24, שנכחה במקום במהלך האירוע, מתנדבת במד"א והעניקה לו מיד טיפול ראשוני.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

"אני מתנדבת במד"א כבר כמה שנים", סיפרה. "מיד עשיתי לו עיסוי לב והנשמה. יצא לו קצף מהפה. הוא ככל הנראה הקיא מהבהלה ומהפחד כשהחל להיחנק. במזל רב מצאנו אותו בזמן. כעבור מספר דקות הגיע אמבולנס ופינה אותו לבית החולים תל השומר. כרגע הוא עדיין בבדיקות לוודא שאין פגיעה בקצב הלב. החשש הוא שבעקבות החנק שעבר הוא עלול להזדקק לדפיברילטור אבל מוקדם לקבוע. עוד אין לנו את כל הפרטים".

לדברי בת הדודה, המקרר מצוי במחסן שנים רבות וטרם מצאו מה לעשות בו. מדובר במקרר ישן משנות השישים שאינו בשימוש כבר זמן רב. לאחר המקרה, שני דודיו של הילד החליטו לפרק את דלת המקרר מהצירים על מנת שאירוע כזה לא יחזור על עצמו.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר