חיי לילה בבנגקוק. צילום: Shutterstock

סיוט אחרי צבא: הטיול שתם תוך יומיים במועדון חשפנות בבנגקוק

"היתה לנו ההזדמנות הראשונה לפרוק עול, לעשות מה שאסור, ושילמנו את המחיר", אומר הצעיר מחולון שיצא לטיול במזרח ונאלץ לחזור לישראל אחרי יומיים

פורסם בתאריך: 27.1.18 19:14

טיול אחרי צבא לתאילנד הפך כעבור יומיים לסיוט עבור תושב חולון, בן 22, שנאלץ לשלם 1,500 דולר עבור ביקור במועדון חשפנות. בראיון ל"השקמה חולון" מספר הצעיר על רגעי האימה בחדר אחורי במועדון חשפנות מפוקפק בבנגקוק.

עבור ת' (השם המלא שמור במערכת), הטיול אחרי צבא למזרח הרחוק היה החלום שחיכה לממש במשך כל תקופת השירות הצבאי. עם זאת, בילוי במועדון לילה מפוקפק בבנגקוק, יומיים לאחר שנחת, הביא לכך שאיבד את כל כספו, ששולם ככופר למאפייה. ת' נאלץ לחזור לארץ אחרי ארבעה ימים בלבד.

ת' מספר על החוויה הקשה שעבר ומזהיר מטיילים ישראלים צעירים ותמימים מסיטואציות שאליהן הם עלולים להיקלע, כפי שקרה לו ולחבריו. "חלמנו על המזרח כמה חבר'ה מהצבא. אחרי השחרור נסעתי לעבוד באילת כדי לחסוך כסף. היה קשה מאוד, עבדתי בבית מלון וכל בוקר פיניתי צלחות מנופשים ישראלים שניסו לטעום כמה שיותר סוגי גבינות. אני בן למשפחה שומרת מסורת ולמדתי בבית ספר דתי. באילת חיללתי שבת בפעם הראשונה. הרגשתי שאני ממש חוטא ושהשמיים יפלו עלי, אבל הטיול הזה היה שווה הכל עבורי".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

אחרי שחסך מספיק כסף לכרטיס טיסה ולטיול במזרח, טס ת' עם עוד שלושה חברים מישראל לתאילנד. הוא מבקש לא לחשוף את שמו ואת חבריו כי "המשפחות שלנו לא יודעות על החוויה שעברנו וכך זה יישאר, כי מה שקרה לנו הוא סיוט של כל הורה שהילד שלו נוסע למזרח, בעיקר אם מדובר בהורה דתי. עשינו שטות ושילמנו את המחיר".

ת' וחבריו נחתו בבנגקוק, ולדבריו, "היתה לנו ההזדמנות הראשונה לפרוק עול, לעשות מה שאנחנו רוצים, לעשות את מה שאסור. בקיצור, הלכנו למועדון חשפנות בבנגקוק. זה היה יום אחרי שנחתנו בעיר. לא הכרנו את השטח, לא חשבנו לבדוק בגוגל לגבי ביקורות על מועדונים כאלה. חשבנו שזה עניין נפוץ ומקובל".

במועדון החשפנות הם צפו במופעים שונים: "היה כיף אבל גם די מוזר. כל הסיפורים על הפינג פונג והקלפים שהן מוציאות מאיבר המין שלהן, הכל היה באמת, אבל תכלס רציתי להקיא, רציתי ללכת משם מוקדם אבל שאר החברים העדיפו להישאר".

ואז הגיע החשבון

הדרמה הגיעה אחרי שעה וחצי. "קיבלנו חשבון. דמי כניסה – 150 דולר, משקאות – בין 80 דולר ל-120 דולר לאדם, עוד אותו הסכום בתור 'טיפ לבנות' ועוד 50 דולר עלות עבור פרחים. התפלאנו על החשבון, זה יצא בערך 600 דולר לאדם. אמרנו למלצרית שאין לנו את הסכומים האלה עלינו, והמלצרית קראה לשני מאבטחים, שקראו לשני שוטרים, או לאנשים שהיו לבושים כמו שוטרים".

חסרי אונים ומפוחדים, החליטו ת' וחבריו שאחד מהם ייצא מהמועדון וילך להוציא כסף עבור כולם. "בשלב הזה המאבטחים-שוטרים הודיעו לנו שאנחנו צריכים לשלם דמי ערבות של 1,000 דולר כל אחד. החבר שיצא להוציא כסף חזר וסיפר שהכספומט לא אפשר לו למשך את כל הסכום ואמר שיש לו רק רבע מהסכום. עכשיו הם הסכימו לשחרר עוד חבר שאמר שהוא יכול למשוך סכום גבוה יותר והפעם הודיעו לנו שהם הוסיפו עוד 500 דולר עבור דמי השחרור – סך הכל 1,500 דולר לכל אחד מאיתנו כדי לצאת מהמועדון. כל אותו הזמן היינו סגורים בתוך חדר צדדי של המועדון".

בזה אחרי זה שילמו החברים את דמי הכופר ויצאו מפתח המועדון בהלם מוחלט. "אני הייתי האחרון ששוחרר", מספרת ת'. "באותם רגעים ניסיתי רק לחשוב פרקטי – איך יוצאים משם. לא ידעתי אם מדובר בשוטרים אמיתיים או במאפיה. בכל מקרה לא רציתי להגיע לכלא התאילנדי. רק אחרי שהשתחררנו משם, התפרקתי לגמרי אבל עכשיו גם הבנתי שהצרות שלי גדלו, שלא נשאר לי כסף לטיול. איבדתי באותו הערב 1,500 דולר, שזה בערך הסכום שהקצבתי לעצמי לחודשיים-שלושה במזרח. נשארו לי 500 דולר וכבר לא רציתי להמשיך. החברים שלי העדיפו להישאר שם אחרי האירוע. אבל אני ועוד חבר בחרנו לחזור לארץ".

כשהגיע ת' ארצה, נסע ישירות מנמל התעופה לאילת. "לא סיפרתי למשפחה שנחתי בישראל ולא רציתי שיידעו דבר על מה שעברתי. הגעתי לארץ ונסעתי לאילת. הורדתי אפליקציה שמזייפת את המיקום שלי ב-GPS. זה אפשר לי להעלות עדכונים לפייסבוק כשהאיכון של המיקום שלי מתאר שאני נמצא במקומות שונים בתאילנד. זייפתי תמונות בפוטושופ, שתלתי את עצמי בכל מיני מקומות על רקע של נופים. בינתיים עבדתי בתור ברמן וחסכתי קצת כסף. בשביל 'למצות' את הטיול שלי, נסעתי לאירופה לסוף שבוע, חזרתי אחר כך הביתה, סיפרתי לכולם שהיה כיף וזהו".

תרצה לחזור למזרח?

"אולי בעתיד. לא הספקתי לעכל את המזרח כמו שצריך, לא הספקתי להסדיר אפילו את שעות השינה וכבר הקדמתי את הטיסה לארץ. לא העליתי בדעתי שמקום תיירותי יכול להיות כל כך מרושע. בדקנו את השם של המקום בגוגל – 'קיט-קט-שואו'. מתברר שיש חמישה מועדונים שנושאים את השם הזה. הם עושים את התרגיל הזה לתיירים פעם או פעמיים מדי ערב. הם מזהים תיירים תמימים כמונו ועושים עליהם קופה. כל כמה חודשים הם משנים את השם כי נאספות ביקורות שליליות בגוגל. למועדון קראו בעבר: 'בנגקוק גירלז', 'פינג פונג קלאב' ו'בויילר טיים'. כל החוויה הזאת, של מועדון חשפנות, מעבר לסיוט שעברנו, היא בעיני מיותרת לחלוטין, אני ממליץ להימנע ממקומות כאלה, אבל אם מישהו מתעקש, אז כדאי להתייעץ עם סוכנויות ישראליות שמכירות את השטח".

תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. G.B

    כדי לפרסם את הסיפור באתרים של מטיילים כדי לעזור לאחרים לא לחזור על אותם שגיאות.
    חבל שהדבר הזה לא נודע למחלקת התיירות בתאילנד,לדעתי הם רגישים לנושא התיירות.
    לקח קשה,אבל לא נורא כל עוד זה נגמר בכסף בלבד.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם המשטרה האמיתית שם מושחתת ולא הייתה עושה כלום במצב הזה

  3. חולונית

    זה העונש לחולונים מופקרים, שהתחנכו רע. מקווה שלעולם לעולם לא ילכו יותר למועדוני חשפנות ובתי בושת מפוקפקים ויתחילו לכבד נשים.
    טוב שהם מתביישים במעשיהם. בושה שבחולון גרים כאלה אנשים בזויים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר