קורי וולדן. צילום: מינהלת הליגה

האם וולדן ישחק בחצי הגמר? הערב הבדיקה המכרעת

אוהדי הפועל חולון מודאגים: "אם קורי הפצוע לא ישחק מול הפועל ירושלים בשבוע הבא, אנחנו בבעיה רצינית"

פורסם בתאריך: 4.2.18 15:03

האם קורי וולדן ישחק בחצי הגמר מול הפועל ירושלים ב-12 בחודש (שני הבא)? זו השאלה שמטרידה בימים האחרונים את אוהדי הפועל חולון, שחוששים שפציעתו במשחק מול אינסיי הרוסית, במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, תשבית אותו.

כזכור, מיד לאחר המשחק שבו הפסיקה חולון 99:93, עבר וולדן בדיקה בבית חולים מקומי ברוסיה. עם הגעתו ארצה, הוא נבדק בבית החולים אסף הרופא. האבחנה היתה שהוא סובל מקרע במיניסקוס ונקבע כי ינוח מספר ימים ואז יוחלט אם יהיה צורך לנתחו או שההחלמה תבוא עם המנוחה. בהערכה נוספת נאמר כי אם ייאלץ לנוח בלי ניתוח, החלמתו תיארך בין ארבעה לשישה שבועות.

יצוין כי בהנהלת הקבוצה מבהירים כי לוולדן יש בדיקה נוספת הערב (ראשון), אלא שאוהדי הקבוצה דואגים ואמש, במשחק הביתי מול מכבי חיפה, שבו לא נטל חלק, ניגשו רבים לוולדן שישב על הספסל מושבת והתעניינו בשלומו.

וולדן הוא שחקן חשוב ביותר בפאזל של הפועל חולון על הפרקט. הוא בולט בעיקר בהגנה ובשמירה על כוכבי היריב, ממעט אמנם לצבור נקודות אבל מנהיג את חבריו במשחק. וולדן מצטיין בלחימה ובהתלהבות, ואחד מאוהדי הקבוצה אמר השבוע כי "הוא מזכיר לי את ישראל אלימלך".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

הדאגה של האוהדים היא כאמור לגבי משחק חצי הגמר. "בליגה אנחנו מצוינים, מנצחים בלי הפסקה ורצים קדימה. גם אם נפסיד פה ושם, זה ממש לא נורא כי ניתן תמיד לתקן. בגביע זה סיפור אחר: אם קורי לא משחק מול ירושלים, אנחנו בבעיה רצינית", אומרים האוהדים.

דובר הקבוצה גדי רבינוביץ' מסר כי "אין מקום לשמועות. כרגע קורי עדיין לא חוזר לשחק. הערב הוא אמור להיבדק שוב בבית החולים אסף הרופא, ואז נהיה חכמים יותר".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר