צילום: רכבת ישראל

רכבת לילה מחולון לתל אביב: כל הפרטים על הקווים החדשים

מתכננים לטוס לחו"ל? מעכשיו תוכלו להגיע לנתב"ג בשעות הלילה באמצעות הרכבת

פורסם בתאריך: 15.2.18 17:50

רכבת ישראל תפעיל החל מחודש מרץ שירות רכבות לילי חדש, שייאפשר נסיעה מחולון לתל אביב. הקו ייצא מתחנות באר שבע לתחנות תל אביב, שיעבור בתדירות של אחת לשעה גם בתחנת בת ים יוסטפל. הקו החדש יעצור גם בתחנת משה דיין בראשון לציון, יבנה מערב, אשדוד, אשקלון, שדרות, נתיבות ואופקים. הבשורה לתושבי בת ים וחולון היא בכך שהרכבת תעצור בתחנת סבידור-מרכז ומשם יוכלו להשתמש בשירות הרכבות הלילי עד הנתב"ג.

ברכבת ישראל ציינו כי "רכבת ישראל צומחת בקצב מהיר, ומתקדמת אל הדור הבא. לצד פיתוח קווים חדשים ופתיחת תחנות נוסעים חדשות, אנו פועלים כל העת לשיפור השירות גם בקווים קיימים. לאחר שנבחנה התפלגות הביקוש בקווי הדרום, החלטנו להרחיב את השירות לאזור כך שיפעל 24 שעות. אנו צופים שכמות הנסיעות ברכבות אלה תעמוד על עשרות אלפי נסיעות בחודש".

אבי אריה, ממובילי המאבק הציבורי עוצרים את הרכבת אמר כי "רכבת ישראל הודיעה על הפעלת רכבות לילה מתחנות בת ים – חולון לתל אביב החל מחודש מרץ. השירות יאפשר לתושבי בת ים וחולון שמעוניינים לנסוע לתל אביב בשעות הלילה, או להגיע לנתב"ג בשעות הלילה לעלות על רכבת במקום לשלם מחיר גבוה על מוניות ספיישל או מוניות מיוחדות אחרות. אנחנו מברכים על ההחלטה הזאת ומקווים מאוד שגם ההחלטה ההזויה על קיצוץ מספר הרכבות בשעות השיא תשתנה ותתבטל".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר