צילום: עודד קרני

אוהד הפועל חולון נרמס ונפצע בחגיגות הגביע

אביו של הנער, אוהד הפועל חולון: "הוא נעלם לי והאוהדים לא הבחינו שהם דורכים על הילד"

פורסם בתאריך: 18.2.18 14:36

נער בן 14 נרמס על ידי האוהדים בתום משחק גמר הגביע שנערך בסוף השבוע שעבר (חמישי) בהיכל מנורה מבטחים ובו זכתה הפועל חולון בגביע המדינה. "אם לא הייתי מבחין בו זה היה יכול להיגמר בקטסטרופה", אומר אביו של הנער.

אמיר אוזן (38) נולד וגדל בחולון. ברבות השנים עבר לגור בפתח תקווה. ביום חמישי האחרון הגיע אוזן למשחק הגמר בהיכל מנורה מבטחים עם בנו יקיר (14) כדי לחזור בקבוצתו נלחמת על הגביע. בסוף המשחק, בעוד האוהדים יוצאים מהיציעים, כשל הבן במרווח הבטון הצר שבין הכסאות לבין הטריבונה. האוהדים, שיצאו אחריו, לא הבחינו בנער שכשל ועל כן רמסו אותו בלי כוונה.

במצוקתו ניסה הבן יקיר לקרוא אל אביו לעזרה, אך אביו שלא שמע אותו בגלל קריאות השמחה והשירה הרמים. רק כאשר הגיע לקצה השורה הבחין כי בנו, שעמד מאחוריו, נעלם בפתאומיות.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

"חשבתי שהוא דילג שורה ועקף אותי, ולכן טיפסתי על הכסאות ורצתי אחורה כדי לאתר אותו, אבל אז ראיתי אותו שוכב על הקרקע ומנסה להתרומם בשעה שהאוהדים דורכים עליו. אוהד אחר שעמד מאחוריו נופף בצעיף ולא הבחין שהוא ממש על הבן שלי. רצתי אליו והדפתי אותו, הוא חשב שאני רוצה להכות אותו, אבל כשהבחין בבן שלי שרוע על הרצפה, הוא מיהר לעזור".

לאחר שהורם מהרצפה התלונן הבן על כאבים עזים בידו הימנית. האב והבן פנו לפרדמיקים תורנים שעמדו מחוץ לשער. "חששו שמדובר בשבר על כן פנינו מיד לבית החולים איכילוב, שם ערכו צילום לזרוע של יקיר. למזלנו, זה נגמר רק בשבר אבל זה יכל להסתיים באסון", אומר אוזן.

אוזן מבקש לציין: "אני רוצה לפנות  להורים שהולכים עם ילדים למקומות הומים – תשגיחו על הילדים שלכם בשבע עיניים. לפני שנה בטיול בר מצווה של יקיר לדיסנילנד, כל הזמן השגחתי שהוא בסדר ושהוא לא נעלם בקהל. מסתבר שצריך לדאוג לאותה רמת תשומת לב גם בארץ".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר