לא כל יום פורים: שלושה ילדים נפצעו כתוצאה ממשחק בנפצים

עוד לא החלו חגיגות פורים ורק בשבוע האחרון נגרמו בחולון שלוש תאונות של ילדים ששיחקו בנפצים ונפצעו. במקרה אחד, נשרף שיערה של ילדה

פורסם בתאריך: 27.2.18 09:06

נערה בת 14 מחולון שהציתה זיקוק ושרפה את השיער, נער שכמעט איבד אצבע ונער אחר שנזקק לטיפול רפואי – אלה הם מקצת מדיווחי התאונות כתוצאה משימוש באביזרי פורים, שהגיעו אל מערכת "השקמה-חולון" בשבוע האחרון, עוד טרם נחגג החג.

בשבת האחרונה, חמישה ילדים בכיתות ד'-ה' שיחקו בנפצים באזור כיכר קוגל בחולון. אחד הילדים אסף את אחד הנפצים לכיסו, לא הבחין בו והנפץ התפוצץ וגרם לכוויה בדרגה נמוכה בירכו. לטענת בני המשפחה, "הפעם היה מדובר בפיצוץ חלש שנגרם כתוצאה מחיכוך, אבל זה יכול היה להיגרם באסון".

במקרה אחר בשבת האחרונה, ילד בכיתה ג' ניסה לערום מספר נפצים אלה על אלה ולצלם פיצוץ רחב מימדים. הילד, משכונת ח-300, נפגע מהדף הפיצוץ והובל לחדר המיון בבית החולים אסף הרופא לאחר שנחבל בידו כתוצאה מהפיצוץ והתקשה לשמוע באוזנו הימנית.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

זאת ועוד, בשבוע שעבר (חמישי) נערה בת 15 הדליקה זיקוק בניסיון לדמות אפקט של אש בקליפ שצילמה עם בת דודתה. בשלושת נסיונות הצילום הראשונים לא נראו בעיות. עם זאת, הזיקוקים, שאינם בטיחותיים ואינם מאושרים על ידי מכון התקנים, היו שונים אלה מאלה בכמות חומר הבעירה. כך קרה שהזיקוק הרביעי שנדלק הכיל חומר דליק בכמות משולשת, דבר שגרם לשיער של הנערה להתלקח. חברתה של הנערה ניסתה לכבות את האש עם חולצה, ללא הצלחה, ולאחר מכן נעזרה במים מבקבוק שתייה שהיה בקרבת מקום. הנערה לא נפצעה אך שיערה התקצר באופן משמעותי, כך ששיערה שהגיע עד מותניה קוצר עד לאורך הכתפיים.

ממד"א נמסר בתגובה כי כל סוגי הנפצים אסורים באופן מוחלט לשימוש. נפצי רקטות, זיקוקים גדולים ונפצי "נחש נפץ" מסתובב עלולים לגרום לכוויות קשות, לפגיעות בעיניים ואף לקטיעת איברים.

 

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר