"עבודות התשתית ברחוב זלמן ארן מסכנות את ילדינו". צפו:

התושבים מתלוננים כי גדרות הבטיחות נופלות בשטח העבודות. העירייה: "זה נעשה בזדון"

פורסם בתאריך: 11.3.18 09:41

ברחוב זלמן ארן בחולון מתבצעות עבודות תשתית. התושבים המקומיים, ששמחים על השיפור העתידי ועל הטיפול בתשתיות מחד, מתלוננים מאידך על סידורי הבטיחות בשטח העבודות. עיקר טענתם הוא על גדרות  הבטיחות המפרידות בין המדרכה לכביש, שנופלות לעתים קרובות ומאיימות בכך על שלמותם של עוברים ושבים.

אם לשני ילדים המתגוררת בשכונה מספרת: "הרחוב מוביל אל בית הספר ובכל יום עוברים במסלול הזה מאות ילדים וכן מבוגרים. הגדרות כל הזמן נופלות ואם חלילה ייפלו על ילד או זקן, הם עלולים להיפצע. אני אוסרת לכן על ילדי לצאת לרחוב".

צפו בשיפוצים ברחוב זלמן ארן בחולון:

תושבת אחרת מתנדבת לצעוד כשהיא דוחפת עגלת תינוק לפניה והמדרכה צרה מלהכיל את האם ואת העגלה. בנוסף, לבני המדרכה המרוצפות בריצוף משתלב יצאו ממקומן, ו"פשוט אי אפשר לעבור כאן", היא אומרת. "אין לנו טענה נגד השיפוצים, אנחנו רק רוצים לשמור על בטיחות ילדינו", היא מסבירה. "קצת רוח והגדרות מתנדנדות. אני פוחדת שגדר כזאת תיפול על העגלה ותפגע בילד".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בבדיקה מקרוב אפשר לראות כי אחת הגדרות מחוזקת באופן פרוויזורי בחוט טלפון, אחרת נתמכת על ידי צינור פלסטיק. "השיפוץ נמשך זמן רב", אומרים התושבים, "כמה אפשר לסגור ולהגביל ככה את האנשים? אנו רוצים שהשיפוץ ייעשה בזמן הקצר ביותר ובצורה הבטיחותית ביותר. אף אחד לא רוצה שגדר כזו תיפול על הילד שלו. הילדים אוהבים לקצר את הדרך, הגדרות לא מקובעות ורק בנס לא נפגע איש".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "על פי בדיקה שנערכה על ידי מנהל הפרויקט, הגדרות מקובעות לפי התקן ועברו בדיקה של מהנדס בטיחות ומהנדס תנועה. לדבריו, יש מספר תושבים שאינם מרוצים מהעבודות ולכן גוררים את הגדרות ומפילים אותן. נבדקות עתה דרכים למניעת הישנות מקרים אלה".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר