מה גרם לפאניקה באמצע הלילה ברחוב שקט אחד בחולון? צפו:

תושבי הרחוב התעוררו לצעקות רמות ברחוב וגילו נוכחות משטרתית כבדה באישון לילה. את האירוע צילם אחד השכנים:

פורסם בתאריך: 14.3.18 17:01

מה גרם לבהלה ולהיסטריה באישון לילה בקרב דיירי צבי שץ בחולון? דיירי הרחוב התעוררו בסביבות השעה שתיים הלילה לשמע צעקות ברחוב וגילו נוכחות של ניידות משטרה, שחסמו את הרחוב משני צידיו. בהמשך עלה סרטון לקבוצת הווטסאפ של דיירי הרחוב ובו נראו שוטרים סורקים בניינים ונראה כי הם מחפשים אחרי חשודים.

מה הדיר שינה מעיני דיירי רחוב צבי שץ? צפו:

מספרת אחת מדיירות הרחוב: "אתמול (שלישי) בשעת לילה מאוחרת שמענו צעקות מהרחוב, מיד קמנו מהמיטות, גם הילדים התעוררו, פתחנו את החלונות של המרפסת וראינו שוטרים סורקים את הרחוב ושתי ניידות חוסמות את הדרך. שאלנו את השכן שעלה מלמטה מה קרה, והוא ענה שתפסו אדם מחופש לחייל עם סכינים. נורא נבהלנו ולא ידענו מה לעשות. בינתיים, בקבוצת הווטסאפ של הרחוב החל לרוץ הסרטון, התברר שמישהו הסריט חלק ממה שאירע והשמועות החלו לרוץ בעקבות קול אישה שאמרה בסרטון: 'תפסו את הערבי. תפסו את המחבל. כל הכבוד למשטרת ישראל'. נכנסנו לפאניקה ממש. לאחר כשעה, השוטרים עזבו את המקום ואנחנו חזרנו למיטות אבל מהפחד לא ישנו כל הלילה ומהבוקר כל השכונה מדברת על האירוע, ואף אחד לא נותן לנו תשובות. אנחנו מאוד מודאגים".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

מדוברות המשטרה נמסר כי אכן הגיעו שוטרים לרחוב בשל דיווח על חשד לפריצה. השוטרים הגיעו במהירות בניסיון לעצור את הפורצים ואיתרו חשוד, שבדיעבד אינו קשור לפריצה, אך הוא עוכב לחקירה".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר