כיכר ויצמן. של מי החומה?
כיכר ויצמן. של מי החומה?

הכל בחמישה שקלים: בגדים, אקססוריז ואוכל ביריד בכיכר ויצמן

כיכר ויצמן מארחת הבוקר יריד שכל הכנסותיו למען ניצולי שואה. מה על הדוכנים? כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 16.3.18 08:14

יריד פסח למען ניצולי שואה יתקיים הבוקר (שישי, 13:00-10:00) בכיכר ויצמן בחולון. ביריד יימכרו מוצרי מזון (נקניקיות, שערות סבתא, מאפים ועוד) לצד פריטי אופנה, בגדים ואקססוריז, כלי בית ועוד מוצרים במחירים חד פעמיים – רובם לא יעלו על חמישה שקלים. כל הכנסות היריד יועברו לטובת סלי מזון לניצולי שואה בחולון.

מיטל שרון, מנהלת "בית להיות" – מרכז חינוכי וחברתי לטיפוח תודעת השואה ולקחיה, הפועל מטעם רשת קהילה ופנאי, אומרת: "השבוע צוין יום המעשים הטובים. אם תושבי חולון רוצים להוסיף עוד מעשים טובים, שיגיעו ליריד, ליהנות וגם לתרום. אפשר גם להביא חפצים שמעוניינים לתרום לטובת סלי המזון והם יועמדו למכירה ביריד".

ציפי גליק, בת 83, המתנדבת שנים רבות למען שורדי השואה בחולון ויזמה את היריד, אומרת: "רבים משורדי השואה זקוקים לאוכל ולמוצרים שונים ואין מי שידאג להם. כולם מתעלמים מהם ואם לא היו קיימות עמותות כמו של עמוס ירושלמי או ארגון לתת ויוזמות של אנשים פרטיים, הם היו מתים מזמן. אני מטפלת אישית ב-30 שורדים שזקוקים לאוכל ולמוצרים שונים אבל אני יודעת שיש עוד רבים שנזקקים לעזרה הזאת".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

גליק מספרת שנחשפה למצבם הקשה במועדון "עמך" לשורדי שואה בחולון: "כשהתחלתי להתנדב שם, ניגשו אלי אנשים לשאול על הזכויות שלהם ולספר על הבעיות שלהם ואני טיפלתי בהם בהתנדבות ואז גם גיליתי שיש בחולון ניצולי שואה שאין להם מה לאכול. בעזרת גורמים פרטיים, אנשים טובים ועמותות, התחלתי לעזור להם גם באוכל וגם במוצרים אחרים שהם צריכים. לצערי, שורדי השואה הם אנשים שקופים, אף אחד לא שם לב אליהם. הם גם מתביישים לבקש או לשאול בגלל מה שעברו, ולכן הם זקוקים לעזרה רצינית. לשמחתי, יש בחברה שלנו אנשים נהדרים בכל מה שקשור לנתינה. מחר ביריד יגיעו תלמידי אורט חולון וקוגל לעזור ועוד תלמידים ואנשים פרטיים שממש אכפת להם וזה מחמם את הלב".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר