גינת כלבים בגן כספיון
גינת כלבים בגן כספיון

בשורה לאוהבי הכלבים: גינות כלבים חדשות יוקמו בחולון

לשמונה גינות הכלבים בחולון יצטרפו שתי גינות חדשות בהן יוכלו הכלבים להתרוצץ חופשי. איפה ומתי? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 2.4.18 12:52

גינות כלבים חדשות מתוכננות להיבנות בקרוב בחולון. אגף גנים ונוף של העירייה עובד על גינות כלבים חדשות ברחבי העיר אשר יתווספו לשמונה הגינות הקיימות היום. מדובר בבשורה משמחת במיוחד לבעלי הכלבים בעיר.
עם הגידול באוכלוסיית כלבי המחמד בערים הגדולות החלו להיווצר בעיות שונות, כמו הימצאות גללי צואת הכלבים על המדרכות. כמו כן, חל איסור ללכת עם כלבים ברחוב ללא רצועה ובכך הוסב להם צער רב בכך שלא יכלו לממש את הדחף הטבעי שלהם לרוץ בצורה חופשית למרחקים גדולים. עקב כך, לפני קצת יותר מעשור החלו להיבנות בערים רבות בארץ, ובראשן תל אביב, גינות כלבים ייעודיות שנחלו הצלחה רבה, בהן קיימים מתקנים יעודים עבורם. כמו כן בשטח הגינה אשר מגודרת היטב, הכלבים יכולים לרוץ באופן חופשי ולשחרר מרץ.
רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בשנים האחרונות קמו גינות כלבים גם בחולון אשר פרושות כיום בשמונה נקודות ברחבי העיר: חורשת היובל, גן הבנים, חורשת נווה ארזים, ברחוב העלייה השנייה, גן מוטה גור, גן קריית עבודה, מתחם העצים בנאות שושנים, גן שומרון וגן מטולה.
אל המתחמים הקיימים עתידים להצטרף מתחמי כלבים חדשים בשדרות לוי אשכול וברחוב הגאונים שבעיר. התכנית של אגף גנים ונוף נמצאת כעת בשלב הגשת ההתנגדויות שיימשך עד 15.4. באם לא יהיו בעיות, התכנית תוכל לצאת לדרך בחודשים הקרובים וכך הכלבים ובעליהם באזורים המדוברים יוכלו ליהנות מגינות כלבים חדשות.

תגובות

4 תגובות
  1. ישראל ליבוביץ

    מה עם אגרובנק ומרכז חולון? יש מקום טוב בקראוזה, ליד מגדל המים

  2. עופק

    למה לא במרכז חולון שכונת גרין לא שייכת לעיר ? יש פה המון כלבים ומקום אחד אין בכל בשכונה..
    בעירייה יודעים להשקיע רק באזורי ח 300 ובמקומות החדשים

  3. מעיין

    מצטרפת לשאלה, מה עם תושבי אגרובנק? כמעט כל תושבי רחוב ויצמן הם בעלי כלבים בכל השטחים המתים שבגן הרצל אי אפשר לתחום אזור אחד לטובת גינת כלבים בשכונה שהכלבים ובעליהם כל כך צמאים לה ופנו אינספור פעמים לעיריה בתחינה שיקימו לנו גינת כלבים? זה ישרת גם אותנו וגם את התושבים שאינם בעלי כלבים שמאוד לא אוהבים את העובדה שיש המון כלבים בשכונה גם להם יש צרכים ואנו צריכים למצוא פתרונות יצירתיים כדי לספק להם אותם.

  4. אורנה

    מה עם גינת כלבים בדב הוז לכוון הכביש המהיר. יש פה מלא כלבים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר