בניין עיריית חולון. צילום: אלי נאמן לאתר
בניין עיריית חולון. צילום: אלי נאמן לאתר

גיליון הציונים המלא של עיריית חולון עפ"י תושבי העיר

אילו ציונים העניקו תושבי חולון בסקר "מידרג" על התמורה לארנונה, נקיון העיר, מערכת החינוך, חניה ופקקים ועוד נושאים בוערים? קבלו:

פורסם בתאריך: 25.4.18 17:07

אתר מידרג מפרסם זו השנה השלישית את מדרג העיריות שמשקף את תחושת התושבים על התמורה שאותה הם מקבלים מהעיריות אשר נהנות מתקציבי ענק ומעשרות אלפי עובדים. לא פחות מ-6,424 תושבים מ-21 ערים דירגו את העיריות, כאשר כל חוות הדעת התקבלו רק מחברי מידרג ולאתר לא היתה נגיעה לנתונים המשקפים ציונים של 21 ערים שדורגו במדגם. הציונים שניתנו הם מ-0 – הנמוך ביותר ועד 5 – הגבוה ביותר.

בציון הכללי, חולון ניצבת במקום ה-13 כאשר הציון הכללי שהיא מקבלת הוא 2.99 המשקף עלייה מזערית של 0.06 לעומת שנה שעברה. עיריית מודיעין היא העירייה שדורגה במקום הראשון, בציון 4.03 מתוך 5. נס ציונה, שנכנסה רק השנה למידרג, ניצבת מיד אחריה במקום השני בדירוג – 3.83. בתחתית הרשימה נמצאות הוד השרון ואשדוד, עם דירוג נמוך של 2.39 ו-2.17 בהתאמה. בקרב חמש העיריות הגדולות, תל אביב צועדת בראש, שנה שנייה ברציפות.

תושבי חולון נשאלו מספר שאלות לגבי שביעות רצונם מהעיר בנושאים שונים, ואלו התוצאות:

האם אתם מקבלים תמורה לארנונה? תשובת תושבי חולון היתה בינונית. כמחצית מהעונים השיבו כי התמורה היא חלקית בלבד, 18.7% ענו כי הם מקבלים תמורה הוגנת, 30.49% ענו כי אין תמורה ו-20% ציינו כי גובה הארנונה מתסכל אותם.

התקשרות עם העירייה – חולון קיבלה את המקום ה-7 מבין 21 ערים, עם ציון של 3.84.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

האם העיר נקייה? בתחום נקיון הרחובות קיבלה חולון את המקום ה-15 מבין הערים עם ציון של 2.86, וציון של 3.12 בפינוי זבל ובמקום ה-18 מבין 21 ערים.

מצב הפארקים ומתקני הספורט – המקום שקיבלה חולון הוא 12 מבין 21 הערים, עם ציון של 3.44.

מערכת החינוך בעיר – חולון קיבלה ציון כללי של 3, כאשר מערכת החינוך מדורגת במקום ה-18 מתוך 21.

תחבורה וחניה – הדבר שהכי מפריע לתושבי חולון הם הפקקים. בתחום זה היא קיבלה את הציון הנמוך ביותר עבורה – 2.2. בתחום פקקי התנועה היא נמצאת במקום ה-12 מבין 21 ערים ובמקום ה-9 במקומות החניה עם ציון של 2.46.

תרבות ופנאי בעיר – חולון קיבלה את המקום ה-12 עם ציון של 2.96.

קידום תמ"א ועידוד זוגות צעירים למגורים בעיר – מבחינת קידום התמ"א בעיר, חולון נמצאת במקום השישי עם ציון של 2.58, כאשר בתחום עידוד זוגות הצעירים לגור בעיר חולון נמצאת במקום ה-13 עם ציון של 2.34.

לבסוף נשאלו תושבי חולון, לו הם היו ראש העיר מה הם היו משפרים? בין התשובות הרבות שהתקבלו, תושבי חולון ענו כי היו "פותרים את בעיית החניה במכללת HIT"; "לו הייתי ראש העיר הייתי משקיע יותר בדרך ארץ והגברת הזיקה לעיר על ידי פעילויות משותפות לילדים ולהורים"; "דואגים לבניית פארק או אמפי תיאטרון בשטח שאליו משרדי העירייה מתוכננים לעבור ומעבירים את העירייה לאזור התעשיה"; היו "משפרים את דרכי ההתקשרות עם העירייה ומציעים פתרונות מהירים יותר לבעיות שעולות אצל התושבים, והיו – אם היו ראש העיר – יורדים יותר לשטח, מסתובבים יותר בעיר ומכירים מקרוב את חיי התושבים בעיר.

לסיכום, 40.4% מתושבי חולון מציינים שהעיר דורכת במקום, לעומת 39.4% שחושבים שהיא צומחת ו-20.2% חושבים שהיא נסוגה לאחור.

קיראו עוד באותו עניין:

הלמ"ס: החולונים מרוצים מסביבת המגורים אבל פחות מהחיים עצמם

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. רות שעשוע

    אני חושבת שצריך לתת את הדעת לשיפור הריחות שעולים מין הביוב ברחוב אילת ושנקר להחלפת צנרת שעולה מידיי פעם על גדותיה והריחות איומים ודבר נוסף לא לתת אישור ליפתוח מסעדה של בשרים מתחת לבתי מגורים זה נראה לי הבסורד שהעירייה מאשרת ולא מתחשבת בדיירים שכל ריחות המאכלים יגיעו אליהם הביתה איכות החיים מאוד נפגעת וזאת משום שבמשך כל היום נצטרך לסגור את הויטרינות בבקשה לתת את הדעת לנושאים המדוברים תודה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר