תושבי כיכר סטרומה פוחדים: "עבריינים השתלטו על השכונה"

מבנה המשמש להשכרת חדרים לפי שעות מדיר עיניים מתושבי האזור: "מאיימים עלינו, יש פה תנועה בלתי פוסקת ביום ובלילה, קונדומים מכל עבר והילדים לא יוצאים לבד לרחוב"

פורסם בתאריך: 30.4.18 16:15

"אנו גרים כבר 20 שנה בבניין ונדמה שראינו הכל, אך מה שאנחנו חווים לאחרונה, אני לא מאחלת לשונאים שלי". כך מתארת תושבת חולון המתגוררת באזור כיכר סטרומה, בפינת הרחובות יהודה הלוי-סוקולוב, שבמבנה סמוך לביתה עומדים חדרים להשכרה. החדרים הללו מושכרים לפי שעות ולדברי השכנים, זוגות המעוניינים להתבודד מגיעים למבנה ושוכרים חדר ל-3 שעות תמורת 150 שקל עבור קיום יחסי מין. השכנים טוענים שמדובר למעשה במעין מכון ליווי שפתחו ממש מתחת לאפם, במקום יש תנועה רבה של אנשים וגם עדויות לפעילות המתבצעת בחדרים – קונדומים המושלכים בסביבה.

ר', בת 60, מספרת: "בעלי ואני גדלנו בחולון והבניין שבו נמצאת הדירה שקנינו נחשב בעבר למבנה יוקרתי ומטופח, עם מעלית. בעלי ואני, שחיינו בדירות לא מי יודע מה כל השנים, קנינו את הבית וחשבנו שהגענו לארמון. כמו בכל שכונה, גם כאן יש בני נוער שצועקים ובעיות אשפה וחניה, אבל לאחרונה השתלטו עבריינים על השכונה. כמה מהם השתלטו על המבנה מאחורי בנק דיסקונט, שיפצו אותו והפכו את המתחם לחדרים להשכרה".

"חיינו הפכו לגיהנום", ממשיכה ר' שחוששת להיפגע, "ביום ובלילה יש פה תנועה של זוגות. המתחם כולו מכוסה במצלמות וכלבים שנובחים. כשקנינו את הדירה דאגנו שיהיה בה חדר נוסף לנכדים כדי שנוכל לעזור לבנותיי בעת הצורך, אך מאז שהעבריינים האלה הגיעו, אני לא יורדת למטה. כל הזמן יש שם אנשים ואני פוחדת שיפגעו בי או בילדיי ובנכדיי".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

 

שכנה אחרת מציינת: "פנינו עשרות פעמים לעירייה והתלוננו על הפולשים האלה ולא נעשה דבר. יכול להיות שמה שהם עושים זה חוקי לגמרי ואולי הם אנשים טובים, אבל זה מהווה מטרד עבורנו. התנועה במקום לא פוסקת, אנשים ורכבים. הבת שלי בת עשר חזרה הביתה יום אחד עם קונדומים שמצאה ליד הבית ושאלה אותי מה זה. מאז אני מלווה אותה בכל פעם למטה. לא ניסיתי לדבר איתם וגם זה לא תפקידי, אבל בכל מדינה ועיר מתוקנת אסור שפעילות כזאת תתרחש בשכונת מגורים עם ילדים קטנים".

נציג ועד הבניין מציין שניסה לפנות אל המפעילים של המקום ולדבריו, "לאחר שהפנו אותי מאחד לשני, רמזו לי בעדינות לרדת מהסיפור. מאז הפסקתי להתלונן, אבל אני מתפלל שאם יש אלוהים בשמיים, שייקח את האנשים הרעים האלה מכאן. אני מקווה שיבוא הפתרון. יש פה שכנים שאיימו עליהם ושכנים אחרים שמפחדים לצאת מפתח הבית עם ילדיהם".

מעיריית חולון נמסר בתגובה כי "הנושא ידוע ומוכר והוא נמצא בטיפול". ממשטרת ישראל נמסר כי העניין נמצא בבירור.

 

 

תגובות

3 תגובות
  1. אילנה

    תעשו טובה – "העניין בטיפול". אף אחד לא יעשה דבר. הכל מכור

  2. התיייסות

    אם מדובר בהשכרת חדרים לפי שעה, ובעלי העסק לא מציינים את המטרה, זה חוקי שזוגות מגיעים. אם יש זנות במקום, לסגור לאלתר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר