ילד סורי מחזיק בידו יונה לאחר הפצצה

מצילים את העם הסורי באירוע התרמה וקבלת שבת בחולון

עמותת "הסורים על הגדרות" מזמינה את תושבי חולון לקנות עוגות לשבת ולתרום לעם הסורי שנמצא תחת מצור מתמשך

פורסם בתאריך: 4.5.18 09:21

קהילת קודש וחול בשיתוף רשת קהילה ופנאי מביעות הזדהות עם תושבי ופליטי סוריה. במסגרת קבלת השבת שתיערך היום (שישי, 17:00) במרכז הקהילתי נווה ארזים, תתקיים מכירת עוגות שכל הכנסותיה תרומה לעמותת "הסורים על הגדרות".

ב"הסורים על הגדרות" חברים ישראלים מכל רחבי הארץ ומכל המגזרים. מדובר בהתארגנות אזרחית וולונטרית, ללא כל גוף שעומד מאחוריה, שיצרה שיתוף פעולה עם ארגון IFA – Israeli Flying Aid – ארגון המספק עזרה ראשונה מצילת חיים לניצולי אסונות טבע וסכסוכים אלימים בחלק מהמקומות המסוכנים ביותר בעולם – לטובת העברת ציוד שיירכש לידיים הנכונות בסוריה.

לדברי ראשי העמותה, "הגיע הזמן להתעורר, לזעוק למען מיליוני הפליטים, על אלפי האנשים שלכודים במצור, על ההוצאות ההמוניות להורג ברחובות, על השמיים הממטירים אש ללא הפוגה. על אישה אחת שמבקשת מהאיש שלה, כחסד אהבה אחרון, לשים קץ לחייה כדי שלא תיאנס, ועוד אישה ועוד אחת".

חברי העמותה הרגישו שאי אפשר יותר לעמוד מנגד ולהתעלם. זה אנחנו כאן, בחצר השכנה. הגיע הזמן לפקוח עיניים מול הזוועה. עכשיו תורנו לפעול, לעשות, לשנות".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

חברי העמותה מספרים כי בערב יום הכיפורים האחרון התכנסו אלפי ישראלים – דתיים וחילונים, יהודים, מוסלמים ונוצרים – כדי להתפלל ולזעוק למען הפליטים בסוריה ו"עכשיו אנחנו מבקשים להמשיך לפעול ביחד עם תושבי חולון".לדבריהם, בין מיליוני העקורים הסורים ישנם אלפי תינוקות וילדים שנמצאים ממש כאן, מעבר לגדר.

מה יהיה ביריד? מיכל כהן-מרקוביץ מעמותת קודש וחול מוסרת שבנוסף למכירת העוגות תיערך הפעלת ילדים לגילאי 8-2 וכן קבלת שבת כמיטב המסורת, בראשות הרבה גלית קדם.

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממש אדומה חולון כאילו אצלנו נגמרו העניים שדואגים לסורים ? מה זה השטויות האלה
    חז"ל מלמדים אותנו שעניי עירך קודמים אבל העיריה בהובלת מוטי ששון עושה כל שביכולתה לקעקע את היהדות ולדאוג רק לנושאים אנטי יהודים מובהקים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר