מה הבעיה?

מה הבעיה שלך? תושבי חולון מתלוננים ו"השקמה-חולון" כאן לעזור

כאן מקשיבים: התאורה עגמומית והרחוב אפל, האשפה נערמת על המדרכה והגינה מוזנחת? שילחו אלינו התלונות, ואנו נחזור עם הפתרונות בתוך זמן קצר, והשבוע:

פורסם בתאריך: 11.5.18 13:50

כמיטב המסורת, "השקמה-חולון" מנסה לפתור לתושבי חולון את הבעיות ופונה לגורמים העירוניים כדי לתת תשובות ופתרונות. והשבוע:

הרחוב חשוך

אני רוצה להתלונן על היעדר התאורה מספקת ברחוב הוגו ארנסט. עמודים התאורה והפנסים ישנים מאוד ואין תאורה מספקת לאורך כל הרחוב ובפרט ליד בניין מספר 21. הגיע הזמן להפסיק להזניח את השכונות הוותיקות בחולון ולקבל את מענה ראוי והולם לנושא.

תשובה: ברחוב זה אכן קיימים גופי תאורה על רשת מאור חברת חשמל. בשלב מסוים הוחלפו חלק מגופי התאורה נקודתית ברחוב לגופי תאורה בעלי עוצמה חזקה יותר ופיזור רחב. כרגע, כך מסרו בעירייה, חולון נמצאת בתהליך מכרז להתייעלות אנרגטית והתכנון הוא להחליף את כל גופי התאורה בעיר לתאורת לד. עניין של זמן.

הפינה מלוכלכת

אני גרה ברחוב אלי כהן 26. ליד הבניין נוצרה פינת אשפה שהחלה כשמישהו השליך לשם אשפה, כל מי שעבר הוסיף משהו והמראה ממש לא מלבב. אני מבקשת לנקות את המקום וגם להציב שילוט ולאכוף את החוק נגד העבריינים שמשליכים במקום אשפה.

תשובה: מבדיקה עולה שכבר הוגשה פנייה בנושא לעירייה והמקום נוקה. בעירייה מבטיחים להמשיך לעקוב אחרי הפינה האמורה ולנסות לאתר את המשליכים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

להזיז את הצפרדע

אני גר ברחוב הר הצופים 37. יש לנו בחניה מיל ענק לאשפה – "צפרדע", שמוצב ממש בכניסה ומפריע לתנועת כלי הרכב. לא מעט פעמים קרה שנהגים פגעו בטעות עם רכבם במכל הענק וגרמו נזק למכוניתם.

פעמים רבות פנינו למוקד העירוני עם פירוט הבעיה ודבר לא נעשה. חובה להזיז את הצפרדע לאזור אחר באותו מגרש. מיותר לציין שיש אצלנו מצוקת חניה והצפרדע גוזלת מקום ובגללה נהגים תופסים מספר חניות.

תשובה: הנושא נבדק מספר פעמים ואולם לא ניתן לשנות את מיקום המכולה.

הוצע לדיירים לפתוח את ביתני האשפה כדי שהעירייה תציב כלי אצירה בשטחם, אך הם אינם מעוניינים בכך. אם יפתחו את הביתנים, נספק כלי אצירה ואז ניתן יהיה לסלק את מכל האשפה המדובר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר