הפועל חולון מול הפועל אילת. יריבה מסוכנת. צילום: יוסי כהן
הפועל חולון מול הפועל אילת. יריבה מסוכנת. צילום: יוסי כהן

איך מתכוננת הפועל חולון למפגש המכריע מול אילת הערב?

חולוניה תתמודד הערב מול היריבה הקשה הפועל אילת כשברקע תקרית היריקה של שחקן חולון ג'ורדן המילטון

פורסם בתאריך: 3.6.18 12:57

הזכרונות מהפלייאוף בעונה החולפת, כאשר הפועל "יונט" חולון הובילה את הליגה "הרגילה" והודחה כבר ברבע גמר הפלייאוף מול מכבי חיפה (3:1), צפים שוב לקראת המשחק השלישי הערב (19:00) מול אילת בהיכל טוטו חולון, במצב של 1:1 (סדרת הטוב מחמישה משחקים).

במשחק ביום שישי הציגה חולון יכולת חלשה ונוצחה 100:86. האירוע המרעיש: היריקה של שחקן חולוניה ג'ורדן המילטון לעברו של עמית שמחון. במהלך המשחק ירק  המילטון לפניו של שמחון – מהלך שגרר עבירה טכנית מצד השופטים שלא הבחינו בעבירה ובכך המילטון יצא בזול מהתקרית. לטענת המילטון, שמחון קרא לו בקריאות גנאי ולכן ירק בפרצופו, דבר שהוכחש על ידי שמחון וגרר אף איום בתביעת דיבה מצידו.

בהנהלת חולון פעלו במהירות וכבר ביום שאחרי הועמד המילטון לוועדת משמעת פנימית. הוא נקנס ב-15 אלף שקל בפועל ו-30 אלף שקל על תנאי במקרה של הרחקה ממשחק או עבירת משמעת נוספת. המילטון התקשר להתנצל בפני שמחון על התקרית המביכה, ולדבריו, "למרות ההד התקשורתי בימים האחרונים, אני מקווה שאין דם רע בין הצדדים ונמשיך להתחרות באופן ספורטיבי על הפרקט". המילטון הבהיר שהוא מאמין לשמחון שלא נאמרה שום הערה גזענית מצידו, וייתכן כי בלהט המשחק המילטון הבין אחרת.

גם מינהלת הליגה הענישה את המילטון והטילה עליו את ההיטל המקסימלי שניתן להטיל בהפרה ראשונה של פגיעה בתדמית הליגה: 5,000 שקל.

תגובת הפועל חולון: "ראשית, אנו מגנים באופן נחרץ התנהגות שכזאת, הגם שהגיעה לאחר פרובוקציות מצידו של עמית שמחון, פרובוקציות שהחלו עוד במשחק בחולון. השחקן עצמו הביע צער עמוק והתנצל על המקרה".

יצוין, כי חולון פוגשת לראשונה את אילת בפלייאוף. במאזן העונה בין שתי הקבוצה אילת ניצחה שלוש פעמים וחולון פעמיים. אילת היא הקבוצה שרשמה הכי הרבה נצחונות על חולון בשתי העונות האחרונות: שבעה נצחונות בתשעת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות.

כאמור, הערב משחק שלישי ובחולון מתייחסים אליו כאל המשחק החשוב ביותר העונה. גורם בהנהלת הקבוצה אמר כי "אסור למעוד בבית הערב למרות שתהיה עוד הזדמנות ביום שלישי. אסור שיקרה מה שקרה בעונה שעברה מול מכבי חיפה. חולון העונה היא הקבוצה הטובה ביותר בליגה ואנחנו חייבים להיות מרוכזים ולנצח הערב".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר