המכשפות מרביבים. מקום ראשון בליגת מאמאנט בחולון
המכשפות מרביבים. מקום ראשון בליגת מאמאנט בחולון

אלופות המאמאנט בחולון: התבוריות והמכשפות מרביבים. צפו:

כבוד לאמהות שהפגינו ספורט נשי משובח במשחק הגמר של ליגת מאמאנט בחולון, המונה 12 קבוצות מכל רחבי העיר, כ-150 שחקניות

פורסם בתאריך: 6.6.18 10:16

ליגת מאמאנט סיימה אמש (שלישי) עונה עם שתי קבוצות מנצחות מחולון: קבוצת התבור מחולון זכתה במקום הראשון בבית העליון וקבוצת רביבים במקום הראשון בבית התחתון.

אולם הספורט בקריית בן גוריון אירח אמש עשרות רבות של צופים שבאו לעודד את שחקניות ליגת מאמאנט מחולון במשחק גמר העונה. בין המעודדים היו בני הזוג והילדים של השחקניות הנמרצות שהפגינו ספורט נשי משובח. בגמר בית תחתון שהתקיים אתמול בחולון קבוצת רביבים ניצחה 2-0 את קבוצת ישעיהו, ובגמר הבית העליון קבוצת התבור ניצחה את קבוצת נשר 2-0.

צפו במשחק הניצחון של קבוצת רביבים מול קבוצת ישעיהו: 

ליגת מאמאנט מהווה את פרויקט האמהות הספורטיבי-קהילתי הגדול בישראל והיא מונה כ-16,000 שחקניות כדורשת (כדורעף) מכל רחבי הארץ. הליגה הוקמה בשנת 2005 על ידי עפרה אברמוביץ ושמה לה למטרה להנחיל את תרבות הספורט בקרב אמהות ודרכן להשפיע על הילדים ועל המשפחות. קבוצות מאמאנט משלבות פעילות ספורטיבית וכושר גופני, דוגמה אישית, חינוך לספורט, היכרות, מפגש חברתי וגאוות יחידה. הליגה פתוחה בפני כל אמא ומיועדת לכל מי שרוח הספורט מפעמת בה. אין צורך בידע מוקדם, כשרון או יכולת ספורטיבית מיוחדת.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ליגת מאמאנט בחולון מונה 12 קבוצות מכל רחבי העיר, עם כ-150 שחקניות. במהלך העונה הקבוצות מתאמנות, משחקות ומתחרות זו בזו במסגרת הליגה המקומית ובסוף בארצית.

בנות קבוצת התבור. מקום ראשון בבית העליון

בנות קבוצת התבור. מקום ראשון בבית העליון

בין הקבוצות בחולון, קבוצת גורדון, שלפני כחודש יצאו שחקניותיה לטורניר בלימסול בשיתוף עם קבוצות קפריסאיות. בנות גורדון מספרות: "יצאנו לארבעה ימים של אימונים, קניות אוכל טוב וניצחון באירוויזיון. הטורניר והאימונים היו מאתגרים, חווייתיים ומעשירים ואנחנו מחכות כבר לטורניר הבא".

קבוצת גורדון בטורניר בקפריסין

קבוצת גורדון בטורניר בקפריסין

ליגת מאמאנט בחולון פועלת תחת רשת קהילה ופנאי ואת הפעילות מנהלת לימור ידגריאן, נשואה ואם לשלושה העובדת בתחום משאבי אנוש ברשות המסים. ידגריאן אינה רק מנהלת את הקבוצות אלא גם שופטת במשחקים ומאמנת אותן, ובשנתיים האחרונות דואגת לצרף עוד ועוד אמהות לקבוצות. "בשבילי מאמאנט זה הכיף לראות את האמהות נהנות, מתאמנות ומשחקות ואת הגיבוש שלהן בתוך הקבוצה, העזרה ההדדית אחת לשנייה והעצמה נשית, ובנוסף ההירתמות של השחקניות לקידום פרויקטים חברתיים שבונים קהילה חזקה ותומכת, תוך דוגמה אישית לילדים שלנו", סיכמה ידגריאן את העונה הפעילה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר