אוהדי הפועל חולון בהתרגשות שיא. צילום: שי גלבוע
אוהדי הפועל חולון בהתרגשות שיא. צילום: שי גלבוע

התרגשות לקראת גמר הפלייאוף הערב: חגיגות ושידור חי מהפארק

5,000 אוהדי חולון ילוו הערב את הקבוצה בגמר מול מכבי תל אביב ובחולון יחגגו את המשחק מול מסך ענק בפארק פרס

פורסם בתאריך: 14.6.18 12:37

עיר שלמה תעצור הערב (21.10) את נשימתה בתקווה ברורה: זכייה של כדורסלני הפועל חולון באליפות במשחק גמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב בהיכל מנורה מבטחים ביד אליהו, ביתה של היריבה. האם חולון תזכה באליפות שנייה בתולדותיה ובדאבל היסטורי (לאחר שזכתה כבר בגביע המדינה), או שמכבי תל אביב תרשום אליפות בפעם ה-52?

חולון ומכבי תל אביב נפגשו ארבע פעמים העונה והמאזן: 1:3 לחולון, כולל ניצחון בגמר הגביע.

במקביל להכנות של הקבוצה על הפרקט, הטירוף בקרב אוהדי הקבוצה ותושבי העיר הגיע לשיאים לא מוכרים ביומיים האחרונים, מאז הניצחון על הפועל ירושלים (76:80) וההעפלה לגמר. אימוני הקבוצה התנהלו תחת מתח רב, שגבר אתמול בשל אירוע לא נעים: מעצרו ושחרורו המיידי של אחד מכוכבי הקבוצה בחשד שהיכה את בת זוגו. "אנחנו לא יודעים על מה מדובר, ושמענו על כך בדיוק כמו כולם מהתקשורת", אמר לאתר "השקמה-חולון" מקור בכיר בקבוצה. "השחקן הגיע כרגיל לאימון, התאמן ונראה טוב. הוא לא מוטרד ולא מודאג. איש לא דיבר איתו בעניין ואנחנו לא מתייחסים לפרשה שלא ברור מהיכן בכלל צצה".

הניסיון להשיג כרטיסים לגמר הפלייאוף שבר כל שיא. 5,000 חולונים מאושרים, שרכשו את הכרטיסים תוך פחות משעה מרגע תחילת המכירה, ילוו את חולון הערב. להמונים שלא השיגו כרטיסים ארגנה החברה לבילוי ובידור בחולון חלופה: צפייה בשידור ישיר של המשחק על מסך ענק בפארק פרס, אירוע שאליו אמורים להגיע המונים מבין תושבי העיר בתקווה לחגוג ניצחון וזכייה באליפות.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

האם גלן רייס ישחק בחמישה הפותחת

בהיבט המקצועי, שאלת השאלות היא כיצד ישתלב במשחק החולוני גלן רייס ג'וניור, שחזר לסגל אחרי חודשיים של היעדרות. טרם ברור אם המאמן דן שמיר ישלב אותו בחמישיה הפותחת או רק במהלך המשחק. מצד אחד ברור שמדובר בחיזוק משמעותי, מאחר שרייס הוא השחקן הטוב בליגת העל העונה, אבל מצד שני, שיתופו עלול לפגוע בשני הכוכבים האחרים שזהרו מרגע עזיבתו: טו הולוואי שהחל לקלוע במספרים מטורפים וג'ורדן המילטון שהגיע לחולון לאחר עזיבתו של רייס ובמקומו. רק לשם ההמחשה: המילטון והולוואיי קלעו יחד 45 מתוך 80 הנקודות של חולון בחצי הגמר. השאלה היא איך כל השלושה יחד יסתדרו על הפרקט והאם השילוב ביניהם יעבוד לטובת הקבוצה החולונית.

היו"ר איתן לנציאנו נשמע אופטימי: "עוד בתחילת העונה הבטחתי שתהיה עונה מצוינת עם תארים. היינו לכל אורך העונה הקבוצה הטובה בליגה, התגברנו על קשיים, פציעות, התקדמנו ושלטנו. אני בטוח שכל השחקנים ייתנו הכל על הפרקט ואני מקווה לחגוג עם כולם".

יו"ר המועצה הדתית בחולון, עמוס ברנס, הוא אוהד שרוף של הקבוצה ולא מפספס אף משחק ביתי. "מה שהולך לפני המשחק זה טירוף שלא מוכר לי", הוא אומר. "אני מקבל המון שיחות טלפון בקשה לארגן כרטיסים, אבל אין לי. אף פעם לא היה בחולון דבר כזה ובעזרת השם ננצח וניקח אליפות".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר