אשפה

מה הבעיה שלך? והשבוע: הדרך הארוכה לפח

המדור שבו אתם, תושבי העיר, מבקשים ומתלוננים ואנחנו פותרים לכם את הבעיות

פורסם בתאריך: 29.6.18 09:11

השבוע במדור שמקשיב לכם, תושבי חולון, נתקלנו בדו"ח חניה שבעיני ההורים הוא לא מוצדק, בפחים מרוחקים וגם בתושב אחד חולוני שמזכיר לעירייה עד כמה הוא אוהב את המדינה.

בשם האב: בטלו הדו”ח

אנחנו גרים ברחוב נעמי שמר. הרחוב וסביבתו בתהליך בנייה, עם השלמת כיכרות ומדרכות. ביום שישי שעבר בני חנה במקום שהיה מיועד לחניה עד לפני כשבועיים – רחבת כורכר גדולה שהפכה למדרכה שייעודה חניה. לתדהמתנו, בני קיבל דו”ח. זה מאוד מקומם. הוא לא הפריע לאף אחד, אין שילוט ו/או תמרור לפיו אסורה החניה ואם אכן יש בעיה, אפשר היה להסתפק באזהרה ולא לתת מיד דו”ח.

תשובה: הפיקוח הגיע למקום בעקבות תלונות של תושבים במוקד כי כלי רכב חונים באופן קבוע על המדרכה החדשה. אכן עדיין לא סיימו את העבודות במקום, אבל זה אינו מבטל את האיסור להחנות על המדרכה. בכל מקרה, ניתן להגיש ערר לתובעת העירונית שתחליט בהתאם לשיקוליה.

בשם הפטריוטיות: הניפו דגל

העירייה היא מבנה ציבורי וחובה להניף עליה את דגל ישראל. בנוסף, בכל רחבי העיר יש גני ילדים ובתי ספר שלא מניפים דגל ישראל או שהדגלים שמונפים בלויים. אני מבקש להורות לכל המקומות הציבוריים בעיר להניף דגל, ולא רק ביום העצמאות.

תשובה: מדובר בהערה חשובה ונכונה. העירייה תספק למנהלי בתי הספר והגנים דגלים לתלייה או להחלפה על פי פנייתם. בנוסף, בעירייה יפעלו לתליית דגלי ישראל על מבני העירייה.

בשם הניקיון: הציבו הפח

אני גר ברחוב משה דיין 66. כדי לזרוק אשפה לפח, אני חייב ללכת מרחק גדול ברגל או לנסוע במכונית, כי מכל הצפרדע נמצא ביציאה מהחניה של הבניינים 60-66. מצב זה קשה לדיירי הבניין. אבקש להטמין פח סמוך לבניין 66 או 64, כדי שיהיה לנו קל יותר ונקי יותר.

תשובה: מיקום מכולת האשפה נקבע עם הוצאת היתר הבנייה, תוך התחשבות בבניינים שאותם משרתת המכולה. לא ניתן להציב טמון קרקע במקום מסיבות שונות.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר