מאיר פלשתייב ז"ל
מאיר פלשתייב ז"ל

תאונה טרגית בחולון: "הילד יצא לסידורים ופתאום מהשמיים נפלו עליו קרשים"

משפחתו של מאיר פלשתייב מחולון, שנפצע אנושות בתאונה ליד אתר בנייה, מתחננת: "מצבו קשה. בבקשה תתפללו עליו"

פורסם בתאריך: 5.7.18 14:46

אתמול (רביעי) בשעה 10:30 התקבל דיווח  למוקד 1221 של איחוד הצלה על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מקרש שנפל עליו מאתר בנייה ברחוב אצ"ל בחולון.

מאיר פלשתייב, בן 21 מחולון, רכב על אופניו כאשר קרש גדול נפל עליו מאתר הבנייה והוא נפגע אנושות. מתנדבי איחוד הצלה מסניף חולון שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים וולפסון בחולון כשהוא ללא הכרה וסובל מחבלות ומפציעות בראשו ובפלג גופו העליון.

חובש רפואת חירום במד"א, אריה פרקש, סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי בחור שוכב מחוסר הכרה עם חבלת ראש מדממת על המדרכה סמוך לאופניים חשמליים. אזרחים שהיו במקום סיפרו לי שהוא נפגע בראשו מקרש שנפל מגובה. הענקתי לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימום וסיוע נשימתי והוא פונה במהירות לבי"ח בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשהוא מונשם".

אופניו של מאיר פלשתייב במקום האירוע

אופניו של מאיר פלשתייב במקום האירוע

פלשתייב מאושפז מאז אתמול בבית החולים וולפסון ומצבו אנוש. על משפחת פלשתייב מחולון עוברות מאז שעות קשות. בני המשפחה שוהים בבית החולים ומתפללים לבריאותו. קרובי משפחתו מבקשים מהציבור להתפלל לרפואתו של פלשתייב, ביניהם מתנדב באיחוד הצלה שמסר הבוקר ל"השקמה-חולון": "אני מתנדב באיחוד והצלה וכשדיווחו את השם של מאיר פלשתייב בקשר, סירבתי להאמין, אך כשהתקשרו אלי ושאלו אם אני קרוב משפחתו, השבתי בחיוב ומיד שלחתי מישהו מהמשפחה שיוודא שאכן זה מאיר".



כל בני משפחת פלשתייב המורחבת מתגוררים ברחוב האצ"ל בחולון. "זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר", אומר קרוב המשפחה, "בסך הכל הילד יצא לסידורים ופתאום מהשמיים נפלו עליו קרשים. ילד כל כך טוב שלא עשה רע לאף אחד. אפילו הדם עוד על הרצפה. עברתי שם היום ועוד לא ניקו את הדם".

אביו של מאיר, רומן פלשתייב, ואמו נדיה שבורים ולא זזים ממיטת בנם. אביו מספר: "יצא ילד בריא לעבודה וכעת הוא חבוש כולו, מורדם ומונשם. קשה לי לדבר, ילד הלך במדרכה ונפלו עליו קרשים. אני מבקש שתתפללו עליו, זה המעט שאני יכול לבקש".

דני דוידוף, חברו הקרוב, מספר: "הוא רק בן 21, השתחרר מהצבא לא מזמן. הוא עובד בפינת השלושה בבניין פנורמה על פס בשרים. בחור טוב, ילד טוב ירושלים, אוהב לעזור ותמיד מושיט יד לעזרה. כולנו אוהבים אותו מאוד ומחכים שיתאושש. נביא לו זמרים כמו מאור אדרי שישמח אותו. רק שיבריא הלוואי".

מדוברות המשטרה (מרחב איילון) נמסר כי משטרת ישראל ממשיכה בחקירת האירוע. אמש נעצרו שלושה חשודים באירוע באתר הבנייה – מנהל העבודה (בשנות ה 30 לחייו) ושני פועלים (שנות ה 50 לחייהם). היום האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרם של שניים מהחשודים עד לתאריך 8.7.18.

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר