אחיה ערקי ז"ל
אחיה ערקי ז"ל

בנו של מנהל בית ספר בחולון נהרג בתאונה טראגית

טרגדיה בחולון: אחיה ערקי, בנו של יניב ערקי, מנהל בית ספר הראל בחולון, נהרג בטיול בצפון

פורסם בתאריך: 2.8.18 08:47

אחיה ערקי, בן 14 מבני ראם, היה בטיול משפחתי בחמת גדר, אך החליט לבקר את חבריו שטיילו עם באזור הירדנית. הוא קפץ ממקפצה מאולתרת, פגע בראשו של חברו ונהרג. החבר נפצע קל. הלווייתו של אחיה ערקי התקיימה הלילה (02:00) במושב בני ראם.

בהודעה שיצאה מבית הספר הראל בחולון נמסר: "אנחנו במוסדות הראל משפחה אחת גדולה, מחבקים ומחזקים את יניב ומשפחתו בשעה קשה זו. צוות ההנהלה מלווה על ידי צוות מינהל החינוך של הרשת, וימשיך לעדכן בכל הנדרש. אנו כאן עבורכם, עבור התלמידים וההורים. בשעה קשה זו, נתחזק בתפילה ובאמונה. יהי זכרו ברוך".

אתמול יצא אחיה ערקי, בן 14 מבני ראם,עם בני משפחתו לטיול משפחתי בחמת גדר. במהלך הביקור החליט לבקר את חבריו שטיילו עם המתנ"ס באזור הירדנית. הוא קפץ ממקפצה מאולתרת, פגע בראשו של חברו וטבע. חבריו חשבו שהוא עזב את המקום והתקדמו. הם סברו שאחיה עזב את המקום ושב לחיק משפחתו. מאוחר יותר הוא נמשה מהמים.

נערים נוספים שהיו באזור וגילו את דבר הטביעה הזעיקו את המדריכים מטעם המתנ"ס ואלה הזעיקו את כוחות ההצלה. צוותי מד"א ביצעו בו החייאה והוא הוטס במסוק לבית החולים זיו בצפת, שם נלחמו הרופאים על חייו עד שנאלצו לקבוע את מותו.

משה פטר, חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, סיפר: "כשהגעתי עם האופנוע לגדת הנחל ראיתי נער כבן 14 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשאזרחים מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א. התחלתי מיד להעניק לו טיפול רפואי מתקדם כשמקביל סיפרו לי שהוא קפץ למים ואיבד את ההכרה לאחר שנחבל בראשו. יחד עם צוותים נוספים שהגיעו למקום ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וכאשר חזר הדופק העברנו אותו לשטח פתוח סמוך במרחק של מספר מאות מטרים, שם נחת מסוק מד"א שפינה את הנער במצב קשה מאוד ולא יציב לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי".



מבית החולים נמסר כי "הנער הובא על ידי מסוק מד"א מאתר ירדנית, לאחר שכנראה קפץ מגשר למים רדודים, נפגע בראשו וטבע. למרות מאמצי צוות הרופאים והאחיות בטיפול נמרץ ילדים להציל את חייו, הנער נפטר כשהוריו ובני משפחתו לצידו. המערך הסוציאלי ב'זיו' מסייע להם. אנו משתתפים בצער המשפחה".

משפחתו של אחיה הוזעקה לבית החולים וקיבלה את הבשורה המרה מפי הצוות הרפואי. אחיה הותיר אחריו הורים, יניב וגיתית ערקי, וחמישה אחים. במושב גרים גם הסבתא רבא שלו, סבא וסבתא, דודים, דודות ובני דודים.

ראש המועצה האזורית נחל שורק, שהיישוב בני ראם נמצא בתחומה, אלי אסקוזידו, סיפר: "מדובר במשפחה מאוד מוכרת וגדולה באזור שלנו. זהו אסון גדול ואנחנו כואבים את מותו של הנער. מרגע הישמע המקרה כל אנשי המועצה נרתמו על מנת לסייע למשפחה ולבני הנוער שעברו חוויה קשה". הטיול יצא מטעם מתנ"ס נחל שורק ואושר על ידי חדר המצב בהתאם לנהלים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר