דניאל מוסינדי. צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

התקווה הגדולה של הכדוריד הישראלי: דניאל מוסינדי מחולון

באליפות אירופה עד גיל 18 בכדוריד תתמודד הערב נבחרת ישראל מול פורטוגל ובה ילהטט השחקן החולוני שמאמנו צופה לו עתיד מזהיר

פורסם בתאריך: 12.8.18 16:33

דניאל מוסינדי, תושב חולון, שחקן נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד, סומן ככוכב הבא של ענף הספורט הזה בישראל. מאמנו בנבחרת אומר עליו: "תולים בו הרבה תקוות לעתיד הכדוריד הישראלי שזקוק לשחקנים ברמה גבוהה בעמדה שלו".

באליפות אירופה עד גיל 18 בכדוריד תתמודד הערב נבחרת ישראל מול פורטוגל. כרגע ישראל מדורגת שלישית ונאבקת מול סרביה על העלייה לשלב הבא. זה זמן נהדר להכיר את אחד משחקני העתיד של הענף, הנבחרת ומועדון כדוריד חולון. מדובר בדניאל מוסינדי, מקשר שמתנשא לגובה 1.87 מ'.

מוסינדי מגיע ממשפחה של ספורטאים, אחותו הצעירה, ג'וי בת ה-12, מתנשאת לגובה של 1.75 מ', היא שחקנית מצטיינת בקבוצת הנערות של מ.כ חולון (זכתה עימן בגביע המדינה) ובנבחרת הנערות של ישראל (עימן יוצאת השבוע להשתתף בטורניר משחקי ידידות בהונגריה). מוסינדי עצמו, עוד לא תלמיד י"ב, היה שותף לזכייה של תיכון קציר חולון במקום השלישי באליפות העולם לתיכונים בקטאר. הוא כבר הספיק לשחק בליגת העל המקומית, להבקיע וגם להוביל לתארים את קבוצות הנערים של חולון.

מוסינדי: "התחלתי לשחק כדוריד לפני שש שנים ומאז התאהבתי בענף. הצטרפתי לנבחרת לפני כשנתיים ומצאתי שם משפחה אחת גדולה. כדוריד בשבילי זה הכל היום. אני מאוד אוהב את האגרסיביות, האדרנלין והמתח במשחקים וכמובן הנצחונות. חוץ מכדוריד, כשיש זמן, אני אוהב לקחת כדור ולשחק עם החברים כדורסל".

בעתיד, הוא אומר, "אני שואף להגיע לרמות הגבוהות ביותר בענף ולייצג בכבוד את נבחרת ישראל. משמעות ייצוג הנבחרת עבורי היא אחריות מאוד גדולה. זה משהו שאני וחבריי מבינים ואנחנו נייצג את המדינה בכבוד, כמו שעשינו בכל הטורנירים שבהם השתתפנו עד עכשיו".

מאמנו בנבחרת ישראל, אולג בוטנקו, סבור: "דניאל הוא מקשר יד שמאל, שתולים בו הרבה תקוות לעתיד הכדוריד הישראלי שזקוק לשחקנים ברמה גבוהה בעמדה שלו. הוא מעמודי התווך שלנו, ואין ספק שהוא יהיה אחד מהשחקנים הבולטים בנוף שלנו. כבר עכשיו הוא מביא את כל החבילה, זריקה, מסירה, הבנת משחק, יכולות גופניות, וחלק חשוב בהגנה שלנו. הוא צריך להאמין בעצמו ולקחת על עצמו יותר".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר