קשת בן זאב
צילום: טל קירשנבאום

סולימאן הגדול, חופני, ורדינה ויזהר כהן? קשת בן זאב כבר "משתגע"

נצר למשפחה מוזיקלית ענפה, הזמר המיוחס מחולון נועל את עצמו בחדר עם הגיטרה ויוצא לאור עם סינגל חדש. צפו:

פורסם בתאריך: 13.10.18 17:48

לפני כשנה הפציע קשת בן זאב בתכנית הריאליטי "הכוכב הבא" ולא ממש צלח את שלב הקהל, אלא שבן זאב, עם הייחוס המשפחתי של מוזיקאים וזמרים ידועים, לא מתכוון לוותר על קריירה מוזיקלית. בימים אלה הוא מנוהל על ידי רוברטו, מוציא סינגל חדש – "משתגע" ומתכנן דואט עם הדוד יזהר. "אני לא מאמין במוזות אלא בעבודה קשה – לסגור את החדר, לשבת עם הגיטרה, להיכנס לטראנס של מחשבות ואז להוציא את הכל בצורת שיר", הוא מסביר.

קשת בן זאב, בן 23 תושב חולון, הוא בן למשפחה מוזיקלית מפורסמת: סבא שלו הוא סולימאן הגדול; אמא שלו, ורדינה כהן, היא זמרת שהנפיקה להיטים בשנות ה-80 ובמשך שנים שרה עם שאר בני המשפחה; דוד שלו הוא הזמר יזהר כהן, הישראלי הראשון שקטף את המקום הראשון באירוויזיון; דוד אחר שלו, חופני כהן, הוא מחלוצי המוזיקה המזרחית בישראל; ואבא שלו, צור בן זאב, הוא מפיק מוזיקלי שעבד ועובד עם מיטב האמנים.

צפו בקליפ לסינגל "משתגע":

אתה נצר למשפחה ידועה וענפה בתחום המוזיקה. האם אתה מרגיש מחויב ללכת בדרך הזו?

"בהחלט. אני גאה להיות חלק משושלת כל כך מכובדת של זמרים ואנשי תרבות. מגיל אפס אני נושם מוזיקה מכל כיוון, מה שכמובן גם עזר לי לעצב את עצמי".

מה אומרים במשפחה על הקריירה שבחרת, האם מעודדים אותך ? 

"כולם כאחד תומכים ואוהבים וגם מעבירים ביקורת כשצריך. עם כל שיר שי או משהו הכי קטן שאני עושה כולם מתרגשים, אפילו יותר ממני".

אתה מיוצג אצל רוברטו בן שושן, איך נוצר החיבור ומה הוביל אותך דווקא אליו ולא למנהלים אחרים?

"סוכנות רוברטו בן שושן היא 'אימפריה' כבר שנים. החיבור שלי עם הסוכנות קרה דרך אבא שלי שניגן עם אחד המיוצגים של רוברטו וכך הכיר אותו. קבענו פגישה ובפגישה השמעתי לרוברטו עם גיטרה את כל החומרים שלי שכתבתי והלחנתי והוא האמין בי מאוד ולקח אותי תחת חסותו".

בתהליך היצירה שלו, בן זאב לא מרבה להתייחס לחייו האישיים, "אבל תמיד ובכל טקסט", הוא אומר, "יש לי את הטאץ' האישי. החלום הגדול שלי הוא כמובן לכתוב, להלחין ולבצע בעצמי את שיריי, להופיע ברחבי הארץ, לרגש אנשים ולהשפיע בחברה. אבל אני גם מאוד רוצה לכתוב ולהלחין לכל מי שימצא חיבור בשירים שלי. אחד שהייתי רוצה לכתוב לו מאוד זה עומר אדם".

עם מי אתה חולם להופיע בדואט ולמה? 

"עם סטיבי וונדר. כי אני מעריץ מושבע שלו מגיל אפס וחושב שיש לו חלק ענק באהבה שלי למוזיקה".

האם יש סיכוי שנשמע אותך בדואט עם יזהר ? 

"תמיד יש סיכוי להכל, אני מצידי לא פוסל כלום".

מה דעתך על תכניות ריאלטי, כמה זה עוזר לקריירה ולמה בחרת ללכת ל"כוכב הבא" ולא לתכנית אחרת?

"אני חושב שזו פלטפורמה מדהימה לאנשים שרוצים לקדם את עצמם אבל אתה עצמך צריך לסלול לעצמך את הדרך שלך לאחר התכנית כיוון שאף אחד לא מבטיח לך הצלחה גם אם זכית בגמר. צריך לעבוד ללא הפסקה ותמיד להיות בתודעה הציבורית, לא רק במסגרת התכנית. ל'כוכב הבא' הגעתי לאחר שמלהק לתכנית התקשר וביקש שאבוא לאודישן, אז הסכמתי. לא שהלכתי לפורמט הזה בכוונת תחילה, ואגב, אני לא פוסל השתתפות בתכניות ריאלטי אחרות, לאו דווקא כאלו שעוסקות במוזיקה".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר