הופעות חיות ובמה פתוחה בסוקולובסקי בר
הופעות חיות ובמה פתוחה בסוקולובסקי בר

יומולדת שבע לסוקולובסקי-בר עם במה פתוחה וקהל נאמן

מקיוסק משפחתי קטן בחולון לבר מצליח. ה"סוקולובסקי" מצליח לשמור על מעמדו כבר שבע שנים ומתחדש בערבי במה פתוחה לסטנדאפיסטים ומוזיקאים

פורסם בתאריך: 29.11.18 16:10

"סוקולובסקי בר", מקום שהפך להיות בית לבלייני העיר שמחפשים מקום שכונתי בלב חולון, יחגוג בקרוב יום הולדת שבע. האחים רועי וערן סבן, בעלי המקום, מספרים כיצד קיבלו בירושה קיוסק משפחתי בחולון והחליטו להפוך אותו לבר שכונתי באווירת רוק.

"כשהגענו לפה בהתחלה, לא ממש ידענו מה אנחנו עושים עם המקום הזה. לא היה לנו כסף לשפץ אבל ידענו שאנחנו רוצים לפתוח בר וככה יצאנו לדרך", מספר רועי.

הייתם די חלוצים בתחום. לא חששתם?

"האמת שההתחלה לא היתה קלה. משטרה היתה מגיעה כל הזמן, אבל היום, בגלל שאנחנו כל כך הרבה זמן פה ומכירים את כולם, זה נותן לנו יותר כוח בהתמודדות עם כל הגורמים, כולל עם השכנים".

איך באמת מסתדרים עם השכנים? יש לא מעט מקומות שנסגרו בגלל בעיות עם שכנים.

"למזלנו או לצערנו, אנחנו לא על הקו הראשי של הרחוב אלא נמצאים בתוך פסז'. אז היתרון הוא שאנחנו שכונתיים והחיסרון הוא שלא רואים אותנו מהרחוב".

איך הגיע אליכם קהל?

"אנשים שעברו, נכנסו הכירו וככה נוצר הקהל הקבוע שמלווה אותנו".

האם זה נכון שהקהל החולוני לא ממש מבלה בעיר אלא יוצא יותר לבלות בתל אביב?

"זה נכון, יש בחולון לא מעט צעירים אבל הם מעדיפים לצאת ולבלות מחוץ לעיר כי יש פה מחסור במקומות בילוי. אני משוכנע שיהיו פה פעם חיי לילה אבל בשביל זה צריך אנשים שירימו את הכפפה וייצאו לדרך".

אתה חושב שיש מקום לעוד מקומות בעיר?

"בטח. אני מזכיר לך שעד לפני כמה שנים סוקולוב היה המקום לבלות בו מבחינת ברים. היה פה את ה'ברוני' שעבד יפה מאוד, ה'סעידה' בסוקולוב שעבדה מעולה וה'מוני' בסוף הרחוב. אנחנו עושים את זה בהצלחה כבר שבע שנים ויש לנו קהל של חובבי רוק שמגיע ערב ערב ורואה בנו בית ולא בכדי".

לסיום רועי מספר כי "במשך שנים רצינו להרים במה פתוחה ועכשיו כנראה הגיע הזמן. יצרנו ליינים חדשים שיהיו כמעט כל ערב בשבוע וכוללים במה פתוחה לסטנדאפיסטים ולמוזיקאים. יש לנו עכשיו בימי שני הופעות של ג'אז-בלוז אקוסטי, וכל חמישי ערבי רוק/ פאנק/ מטאל, כשכל הרעיון הוא לשדרג את הפעילות הכללית בין תשע בערב לאחת עשרה בלילה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר