הפועל חולון. צילום: מינהלת ליגת הכדורסל
הפועל חולון. צילום: מינהלת ליגת הכדורסל

הפועל חולון הערב בראשון לציון: להמשיך את שרשרת הנצחונות

חידוש משחקי ליגת העל בכדורסל אחרי הפגרה זימן ל"חולוניה" משחק קשה במיוחד: בחוץ מול סוגרת הטבלה מכבי ראשון לציון שעברה זעזוע מקצועי ורוצה לצאת לדרך חדשה

פורסם בתאריך: 9.12.18 10:14

להמשיך את המומנטום ואת שרשרת הנצחונות בצמרת הליגה. זו מטרתם של כדורסלני הפועל חולון שיחדשו את משחקי ליגת העל לאחר הפגרה במשחק חוץ מול סוגרת הטבלה, מכבי ראשון לציון. החולונים מגיעים למשחק כאשר הם נמצאים בצמרת מאז תחילת העונה, וסופרים שבעה נצחונות בשמונת המחזורים האחרונים (למעט הפסד מול מכבי ת"א).

למרות שסגל הקבוצה סובל מאז תחילת העונה מבעיות באיוש השחקנים כמו היעדר רכז טבעי וסנטר מ' 5, "חולוניה" מצליחה להתגבר ולנצח. סוד ההצלחה: קורי וולדן כרכז, עזרה של כל הגבוהים יחד עם הגארדים במאבקים מתחת הסלים, יציבות וריכוז שהביאו ניצחונות קריטיים בשלבי הסיום ובעיקר ההתלהבות המוכרת של הקבוצה על הפרקט שמלווה בעידוד מאסיבי מהיציעים הן בבית והן בחוץ.



הבשורה הגדולה ביותר בחולון היא יכולתו המצוינת של שחקן הרכש עמית שמחון שאחרי תחילת עונה פושרת סוף סוף איפס את ה"ידית" וקולע בהצלחה בנוסף לשמירה מציינת בהגנה. שמחון הוא עתה שחקן חמישיה בולט בחולון ואף מרבה לשחק (ממוצע של 38 דקות במשחקים האחרונים).

במהלך הפגרה קיימה חולון משחק ידידות מול בני הרצליה וניצחה בצורה מרשימה, 78:101. החולונים הציגו יכולת מעולה והובילו כבר ב-37 נק' הפרש, תוך שהם קולעים 13 שלשות ב-50%.

לשתי הקבוצות היסטוריה של מאבקים בליגה העל, 57 בסך הכל. ראשון לציון ניצחה ב-31 משחקים אבל מנגד החולונים ניצחו בכל חמשת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות בשנתיים האחרונות. בנוסף, מדובר במאבק קצוות: חולון נמצאת כאמור בצמרת הגבוהה של הטבלה, בעוד ראשון לציון סוגרת את הטבלה, ובשבועיים האחרונים החליפה מאמן (גיא גודס במקום צביקה שרף) ועשתה גם שינוי בסגל השחקנים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר