המשטרה חוקרת את תקרית הסופר-פארם בחולון. צפו:

התור הארוך לבית המרקחת בחולון גרר עימות אלים ויוזמה של אחת הלקוחות, שהחליטה להשתלט על עמדת הרוקח ולחלק תרופות על דעת עצמה

פורסם בתאריך: 30.12.18 15:47

התור הארוך לדלפק בית המרקחת בסניף הסופר-פארם בקניון חולון גרר בסוף השבוע האחרון (שישי) עימות אלים בין הלקוחות לרוקח האחראי וכלל איומים, צעקות, השלכת חפצים וניבולי פה, ובהמשך לאחת הלקוחות לעשות מעשה: הלקוחה נכנסה לעמדת הרוקחים והחלה לחלק תרופות לכל דורש.

ביום שישי האחרון התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח אודות אירוע של אלימות ללא נפגעים בקניון חולון. השוטרים שהגיעו למקום פגשו במעורבים ועל אף שטרם הוגשה במשטרה תלונה רשמית בנוגע לאירוע זה, המשטרה פתחה בחקירה יזומה במטרה להגיע לחקר האמת.

צפו בתקרית בסניף סופר-פארם בחולון –

 

על פי עדויות הנוכחים המקום ועל פי צילומי האבטחה, בהמשך נכנסה אחת הלקוחות בסניף הסופר-פארם לעמדת הרוקח בבית המרקחת בסניף והחלה לחלק תרופות על דעת עצמה תוך שהיא מתעמתת עם הרוקח האחראי. המשטרה הוזמנה למקום ופתחה בחקירה.

עדת ראייה מתארת: "היה היה תור ארוך מאוד לבית המרקחת והיה רק רוקח אחד. אנשים כבר התחילו לאבד סבלנות. אחת מהם לקחה את זה צעד קדימה, נכנסה למתחם בית המרקחת והחלה לחלק תרופות. הרוקחים בסניף הזה מתמודדים עם לחץ עצום. גם אני המתנתי שם לפחות 45 דקות. כשלקוח מלכתחילה נמצא במצב רגיש נאלץ להמתין לתרופה זמן כה ממושך, התסכול עולה וזה מה שעלול לקרות. 45 דקות המתנה בתור מוציאים בנאדם מדעתו".

עדת ראייה אומרת: "בלי להצדיק אף אחד מהמעורבים, אני חייבת להגיד ששיטת העבודה של הסופר-פארם נוראית. הם השתלטו לחלוטין על נושא בתי המרקחת בחירום והם מייצרים בכוונה תורי ענק גם בבית מרקחת וגם בקופות. כוח האדם שמנסה למכור לך תוספי מזון או פודרה הוא פי כמה מנותני השירות בקופות ובבית המרקחת, שאף פעם העמדות שם אינן מאוישות במלואן. אז אם מגיע לקוח בשישבת וצריך תרופה בדחיפות והתור בקושי זז, ברור שייווצרו מצבים כאלה, ואני חלילה לא מצדיקה קללות או אלימות".



נוי אשכנזי, רוקחת במקצועה, אמרה בתגובה: "יש כרגע בארץ מחסור עצום ברוקחים, את הסיבות לכך נשאיר בצד. ברור לי שהעבודה שלנו נעשית מול אוכלוסיה חולה שזקוקה שניתן לה את המענה והטיפול התרופתי בהקדם האפשרי. בשל המחסור ברוקחים, אנו נאלצים לעבוד בתנאי לחץ שאינם פשוטים גם עבורנו. אם יש מצב של ארבע עמדות שרק שתיים מהן מאוישות,  זה כי זה המצב. אין רוקחים שמתחבאים במחסן או לא רוצים לתת שירות. אף אחד לא מייצר תורי ענק במכוון, מטרתנו לתת את הטיפול התרופתי בצורה הטובה והמקצועית ביותר וכולנו היינו שמחים שמצבת הרוקחים בארץ היתה גדלה".

מרשתת סופר-פארם נמסר בתגובה: "סופר-פארם גאה להעניק לקהל לקוחותיה שירות מקצועי איכותי ונגיש מסביב לשעון, בשעות הלילה המאוחרות, בשבתות וחגים ובזמן ששאר בתי המרקחת סגורים. אנחנו מצרים על האירוע ומגנים אלימות מכל סוג שהיא. יחד עם זאת, יש לציין כי מדובר בתקרית חמורה שבמסגרתה לקוחות נכנסו לתוך דלפק ניפוק התרופות במטרה לקחת בעצמם תרופות – דבר האסור לפי חוק. האירוע נמצא בבדיקה, כשיתקבלו מסקנותיו הוא יטופל בהתאם".

ממשטרת ישראל נמסר, כאמור: "על אף שטרם הוגשה במשטרה תלונה רשמית בנוגע לאירוע זה, המשטרה  פתחה בחקירה יזומה במטרה להגיע לחקר האמת".

תגובות

7 תגובות
  1. פינטו

    איזה אנשים מטורפים!!!!!
    חולונים חסרי תרבות!!!
    חושבים שמגיע להם הכל!!!!

  2. גידי

    מחסור ברוקחים? הייתי בודק את האמירה הזו. בסניף שירותי בריאות כללית ליד מקום מגורי בחולון יש מספיק רוקחים והההמתנה לא עולה עלמ5-10 דקות בימי שישי! אולי סופר פארם חוסכת?

  3. לא נתנו לי שם

    איזה אנשים אשפה נהיו בחולון
    תנו לעסקים לעבוד ותלמדו להיות מתורבתים

    לקוחות פח זבל של הזבל
    עדיף כבר לגור בלוד

  4. ישי

    אין מחסור ברוקחים. יש קושי במציאת רוקחי דלפק, כלומר, אנשים משכילים ומוכשרים שיסכימו תמורת שכר לא גבוה לעמוד שמונה שעות רצוף על הרגליים, לספוג צעקות תלונות וזלזול ממטופלים ומרופאים רשלנים ובקושי להרשות לעצמם ללכת לשירותים או לחטוף משהו לאכול באמצע המשמרת.

    אז תודה, אבל לא תודה- הרבה מאוד רוקחים מעדיפים להשתלב בתעשיה ובתחומים משיקים לרוקחות והקהל הישראלי ישאר עם רוקחים שלמדו בירדן ובשכם, רוקח אחד במשמרת.

    בהצלחה.

  5. בעל שם טוב

    נתתם כוח לסופרפארם, זה מה שתקבלו, יש עוד 500 בתי מרקחת קהילתיים פרטיים המכסים את כל הארץ. תנו יד לטובים ולשקטים.

  6. דוג

    אין ספק שחוסר האורחים הוא על מנת ליצור תור ארוך וזמן ממושך בכדי שיבצעו רכישות. מוכר וידוע…

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני לא מצדיקה את ההתנהגות
    אבל חשוב לי לספר שגם אני המתנתי שם בדיוק 55 דקות כאשר אני עם חום ודלקת בגרון
    היתה עמדה פעילה אחת וזה מאוד מאוד מתסכל

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר