צילום: רכבת ישראל

מהיום ועד להודעה חדשה: שיבושים בתנועת הרכבות בחולון

בשורות לא משמחות לנוסעי הרכבת בחולון: מהערב ולאורך תקופה בלתי ידועה, יחולו שיבושים בתנועת הרכבות בקו באר שבע-ראשל"צ-חולון-רעננה. כל הפרטים, החלופות והפיצוי שתקבלו

פורסם בתאריך: 6.1.19 15:56

בשורות לא משמחות לנוסעי הרכבת מחולון. מהערב ולאורך תקופה בלתי ידועה, יחולו שיבושים בתנועת הרכבות בקו באר שבע-ראשל"צ-חולון-רעננה, זאת בעקבות האצת העבודות לחשמול מסילת הרכבת שבין נתב"ג לתל אביב לטובת הקו המהיר לירושלים.

קו הרכבת העמוס אשר פועל ברציפות משנת 2011 ומשרת את תושבי חולון, בת ים וראשון לציון יושבת מדי ערב בימים א'-ה' וגם לאורך ימי שישי, וכאמור, האור לא נראה בקצה המנהרה. לפניכם כל הפרטים שכל נוסע חייב לדעת לאורך השבועות הקרובים.

שיבושים קבועים בימים א'-ה' – מדי ערב, החל מהשעה 21:00, תופסק תנועת הרכבות הישירה בקו ראשון לציון מערב-רעננה. כל הרכבות היוצאות מראשון לציון ועוברות בתחנות חולון ובת ים יסיימו את נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה ולא ימשיכו צפונה. בכיוון ההפוך, כל הרכבות אשר ייצאו מתחנות רעננה אל עבר חולון וראשון לציון יסיימו את נסיעתן בתחנת תל אביב סבידור מרכז. בשעה 04:00 יתחדשו הנסיעות הרציפות בקו עד שיופסקו שוב בשעות הערב. לפיכך, לא תתאפשר נסיעה אל תחנות תל אביב השלום, בשני הכיוונים, אל תחנות תל אביב מרכז ואוניברסיטה בנסיעות לכיוון צפון, ולתחנת תל אביב ההגנה בנסיעות לכיוון דרום.

עצירת הרכבות של יום שישי – בנוסף לשיבושים שיחולו בימים ראשון עד חמישי, החל מ11.01 ולאורך תקופה בלתי ידועה, תופסק תנועת הרכבות הישירה בין שני קצוות הקו גם בכל יום שישי. כל הרכבות אשר יצאו מראשון לציון, בת ים וחולון יסיימו את נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה, כשבכיוון הנסיעה ההפוך כל הרכבות ייעצרו בתחנת תל אביב סבידור-מרכז.



החלופות: קווי האוטובוס ומערך הסעות

ברכבת ישראל מודעים להשפעה של השיבושים על הנוסעים בקו העמוס ומתכוונים להעמיד מערך הסעות בחינם לאורך חלקי הקו שבהם תנועת הרכבות תיפסק. בימים א'-ה' תצא הסעה אל כיוון ראשון לציון מתחנת תל אביב סבידור מרכז בשעה 00:07 (בערב). חמש דקות לאחר מכן תצא הסעה אחרת מתחנת תל אביב ההגנה אל כיוון רעננה וראש העין.

בימי שישי ייצאו שתי הסעות (אחת בכל כיוון) בשעה 15:30 מתחנת ההגנה ותל אביב סבידור מרכז.

בנוסף לכך, רצוי לעקוב ולהתעדכן בתדירות קווי האוטובוסים 71, 271, 171, 274 אשר עוברים במקביל לקטעי קו הרכבת שיושבתו.

ומה הפיצוי הצפוי?

ברכבת ישראל נערכים למתן פיצוי לאלפי נוסעים שצפויים מדי יום לחשב את מסלולם מחדש. אם ברשותכם כרטיס תקופתי (גמיש 30) שאמור לפוג בתחילת החודש הבא, דעו לכם כי על כל יום שבו קו הרכבת היה סגור בפניכם תוכלו לקבל יום הארכה בתוקף הכרטיס.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר