הפועל חולון בפתיחת המשחק בצ'כיה

הצ'כים הובסו והפועל חולון בדרך לשמינית גמר ליגת פיב"א

בשבוע הבא תתמודד חולון במשחק מול טנריפה הספרדית בבית. ניצחון בו יבטיח גכמעט סופית את העלייה לשלב הבא

פורסם בתאריך: 17.1.19 10:29

החששות היו אמנם לא מעטים, אבל כבר אחרי דקה של משחק היה ברור: הפועל חולון טובה בהרבה מיריבתה אמש (רביעי), אופובה הצ'כית. בסיום המשחק רשמה חולון את ניצחון החוץ הגדול ביותר שלה בזירה האירופאית מול יריבה חלשה: 64:97.

חולון התייצבה למשחק עם הגב לקיר. אחרי פתיחה מצוינת של משחקי הבית המוקדם בליגת האלופות של פיב"א, הקבוצה נחלשה וההישגים היו בהתאם והגיעו לשיא בתבוסה בסלוניקי בשבוע שעבר, אחרי עוד הפסד מול ונציה האיטלקית. אחרי עשרה משחקים, לחולון היה מאזן של שישה נצחונות מול ארבעה הפסדים, בעוד היריבה הצ'כית שממוקמת אחרונה בבית סבלה מהמאזן הרע ביותר: תשעה הפסדים מול ניצחון אחד.

הקבוצה החולונית הגיעה לאופובה בצ'כיה אחרי מסע ארוך ומתיש. הוא החל לפנות בוקר בטיסה לוורשה, המשיך בטיסה לקאטוביץ' ומשם נסיעה של כשעתיים באוטובוס עד אופבה. למעט קאליף ווייאט, עמד סגל מלא לרשותו של דן שמיר שלפני שריקת הפתיחה למשחק הבהיר: "זה משחק שחייבים לנצח בו כדי לעלות שלב בצ׳מפיונס ליג. התכוננו למשחק קשה בדיוק כמו שהיה המשחק נגדם בבית. אופובה קבוצה לא קלה ונהנית מיכולות קליעה בכל העמדות. הקבוצה הזאת משחקת כמה שנים יחד, והיא מאד מתואמת".

אבל על הפרקט לא נתקלו החולונים בבעיה. כבר בתחילת הרבע השלישי הם הגיעו ל-30 הפרש והדקות שנותרו הפכו למה שמכונה בשפה המקצועית "גארבג' טיים".



כאמור, זה היה המחזור ה-11 במשחקי הבית המוקדם. עד סיום שלב זה נותרו שלושה משחקים וכבר בשבוע הבא יש לחולון משחק מכריע: מול טנריפה הספרדית בבית. ניצחון בו יבטיח כמעט סופית את העלייה לשלב הבא.

היו"ר איתן לנציאנו אמר אמש מצ'כיה: "ניצחנו בצורה מרשימה ועשינו צעד גדול לעבר המטרה שהצבנו מראש: עליית שלב. הקבוצה שיחקה מצוין ונהננו מאוד גם מהמשחק וגם מהשהות בצ'כיה הקפואה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר