חתול נוסף שהורעל למוות ברחוב השיטה
חתול שהורעל למוות ברחוב השיטה בחולון

התושבים: למרעיל חתולים סדרתי בחולון; המשטרה: אין ראיות

תושבים ברחוב השיטה בחולון מדווחים על למעלה מ-15 חתולים שהורעלו בדרגות שונות, כמו גם חתולים מתים ועוד עשרה חתולים שנעלמו. המשטרה: "לא נמצאו ראיות"

פורסם בתאריך: 24.1.19 13:05

מי מרעיל את החתולים ברחוב השיטה בחולון? בשנתיים האחרונות אירעו מקרי הרעלה רבים של חתולים ברחוב ומאכילי החתולים מספרים כי אחת לתקופה נמצאים ברחוב חתולים מורעלים בדרגות שונות, חלקם מתים. האם מדובר ברשלנות או במעשה זדון?

כשהתחילה התופעה סברו תושבים ברחוב כי ייתכן שהחתולים הורעלו בעקבות ריסוס באחת הגינות שבוצעה ברשלנות, אולם הם מספרים כי הרעלים שנמצאו בגופם של החתולים מחזקים את ההשערה כי הם הורעלו בזדון. "בחלק מהנתיחות שבוצע בחתולים נמצא שם רעל בשם תרדמון, שלדעתי השימוש בו היום אפילו לא חוקי", מסביר אחד התושבים ומוסיף: "במקרים נוספים גילו שילוב של כמה רעלים וחומר שמדבירים איתו גינות, אבל לגבי התרדמון, ברור לי שמדובר במעשה זדון".

תושבים רבים מהרחוב בטוחים כי מישהו מרעיל בכוונה את החתולים על מנת להרגם. "יש כמה שכנים שבלשון המעטה לא בדיוק מחבבים חתולים, והם זרקו עליהם דברים וגם איימו עלי שאפסיק להאכיל אותם", סיפרה אחת השכנות.

חתול שהורעל ברחוב השיטה ונזקק לטיפול רפואי

חתול שהורעל ברחוב השיטה ונזקק לטיפול רפואי

על פי עדויות של כמה מדיירי הרחוב, בשנתיים האחרונות הם מצאו למעלה מ-15 חתולים שהורעלו בדרגות שונות. בנוסף הם גם מצאו חתולים מתים ועוד עשרה חתולים נעלמו. "מצאתי שני חתולים מתים בעצמי", מספרת אחת הדיירות, "ואולי יש עוד חתולים שהורעלו למוות שלא אותרו על ידינו".



התושבים מציינים כי הם נמצאים כל העת בקשר עם העירייה שמסייעת בפינוי החתולים המורעלים לטיפול במרפאה בבית דגן, ואף שהוטרינר העירוני פנה בעצמו אל המשטרה. בנוסף לכך, כמה מהם הגישו תלונה למשטרה, אשר סגרה מאוחר יותר את התיק בטענה ש"העבריין לא נודע". "פנינו למשטרה והתלוננו על שכנים שאיימו על מטפלי חתולים ואף אחד לא הוזמן לחקירה", מספר שכן נוסף וחברתו מוסיפה: "גילינו ששכן אחד מעלים חתולים, גילינו גם מלכודות שהונחו בסביבה והייתי בקשר עם תנו לחיות לחיות. פניתי שוב למשטרה. היו לי חתולים שנעלמו וחתול אחד שהורעל. הייתי רוצה שאנשים יבינו שיש חוק וחתול הוא בעל חיים מוגן".

התושבים דורשים מהרשויות שייכנסו לתמונה, יטפלו בבעיה ויתפסו את האחראים להרעלת החתולים. מן המשטרה הם דורשים שתחקור ותתפוס את המרעילים המסתוריים. כמו כן הם רוצים שסיורים של הפיקוח העירוני והמשטרה העירונית יתוגברו ברחוב השיטה כדי למנוע הרעלות נוספות של חתולים. בינתיים, הם מתכוונים לסייר ברחוב בעצמם כדי לשמור על החתולים.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מבדיקה שערכנו עולה כי הוגשה תלונה אחת בגין האירוע המדובר. התקיימה חקירה מקצועית ומקיפה שנסגרה לאחר שלא נמצאו ראיות לטענות שהוצגו".

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר