יקיר העיר שאול הרשטט. דואג ליקירים
יקיר העיר שאול הרשטט. דואג ליקירים

יחס אישי וחם: "רוטרי" חולון מאמצת את יקירי העיר

ביוזמה של שאול הרשטט, יקיר העיר חולון ולשעבר נשיא רוטרי, דואגים לאימוץ ולליווי קבוע של יקירי העיר לדורותיהם

פורסם בתאריך: 29.1.19 13:59

מתנדבי רוטרי חולון מוכרים בעיר לאורך שנים רבות כמי שמתגייסים בקביעות למען הקהילה, ועכשיו הם עושים זאת במיזם נוסף, ייחודי ומקורי: אימוץ וליווי קבוע של יקירי העיר לדורותיהם.

בסניף חולון של הארגון יש 28 חברים, רובם בעלי עסקים בעבר ובהווה, שפועלים ללא הרף למען רווחת התושבים. ברוטרי בטוחים שמיזם זה יחזק את הקשר של יקירי העיר עם העירייה, שלא שוכחת את תרומתם האדירה לעיר של כל אחת ואחד בתחומו ובזמנו.

מאחורי הרעיון עומד שאול הרשטט, שכיהן בעברו כנשיא רוטרי חולון במשך שלוש קדנציות וכיום אחראי מטעם העירייה על יקירי העיר. הרשטט, שבעצמו מחזיק בתואר יקיר העיר, העלה את הרעיון בפני חברי הסניף וזכה לתמיכה גורפת ומלאה. הוא מספר בהתרגשות כי "מעתה, תהיה לכל יקירי העיר כתובת אמיתית לפנות אליה בכל בעיה שתיווצר. חברי רוטרי ידאגו לכל אחת ואחד מהיקירים בכל היבט ובכל הנדרש ואף יבקרו אותם בקביעות בביתם".



 

 

הרשטט מבהיר את ההיגיון מאחורי הרעיון: "עד היום, יקירי העיר זכו לכבוד רב מטעם הגורמים העירוניים ומאז מוניתי לתפקיד האחראי על יקירי העיר, החלטתי להכיר כל אחת ואחד מהם אישית. הלכתי ובדקתי בעצמי וגיליתי שחלקם מתגוררים כיום בבתי אבות בעיר ואף מחוצה לה. אין קשר אישי קבוע עם חלק מהם, ולפעמים מתנות, הזמנות לאירועים או כל דבר אחר שנשלח אליהם, כלל לא הגיע".

במסגרת המזם החדש, כל חבר רוטרי ייקח תחת חסותו שניים-שלושה יקירים, יהיה אחראי על קשר קבוע ורציף איתם ויסייע בכל מה שנדרש. הרשטט: "הקשר יהיה אישי וחברי הסניף שלנו יבקרו את היקירים אחת לכמה זמן במקום מגוריהם".

לדברי הרשטט, "ראש העיר מוטי ששון מאוד אוהב את יקירי העיר ומכיר את כולם באופן אישי. הוא החליט לארח אותם בבית העירייה פעמיים בשנה וגם יזמין אותם לאירועים עירוניים כאורחי כבוד. מעבר לזה, אנחנו נדאג להם למתנות בחגים ולהטבות נוספות כגון הנחות משמעותיות לתיאטרון חולון ועוד".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר