בעל המסעדה שנחקר על הקטטה בסוקולוב: "זו היתה הגנה עצמית"

הקטטה האלימה במסעדה במרכז חולון הסתיימה בפצוע קשה. בעל המסעדה מביא את גירסתו

פורסם בתאריך: 19.2.19 15:51

במוצ"ש האחרון, כפי שפורסם ב"השקמה-חולון", הגיע למשטרה דיווח על אדם שמשתולל ברחוב סוקולוב בחולון. גורמי הצלה וכוחות משטרה הגיעו למקום ועצרו גבר כבן 43, בחשד לתקיפה. האירוע הסתיים בפציעה באורח קשה של אחד המעורבים בעימות הפיזי.



במוצ"ש האחרון, בשעה 21:04, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על קטטה ברחוב סוקולוב בחולון. חובשים ופראמדיקים שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצוע עם חבלת ראש ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.

כעת ניתן לחשוף כי הרקע לאירוע היה התפרעותו של גבר במסעדה ברחוב סוקולוב. במקום התפתחה קטטה בין הגבר לבין בעל המסעדה, שהסתיימה במעצרו של בעל העסק ובאשפוזו של הגבר המתפרע.

הגבר שספג את המכות הוא דמות מוכרת לבעלי העסקים ולמשטרה. בעל עסק ברחוב שסירב להיחשף סיפר ל"השקמה-חולון" כי מדובר "באדם בעייתי שמוכר לנו, בעלי העסקים כאן. בעבר", כך סיפר, "הוא הגיע לגלידריה ברחוב, התפרע, הבהיל את כל הלקוחות וניסה להשחית את המקום".

בעל המסעדה שעוכב לחקירה בעקבות האירוע, סיפר: "הוא נכנס והחל לצעוק ולהתפרע וניסה לקחת אוכל בלי לשלם. כשניסיתי לעצור בעדו, הוא תקף אותי והתפתחה קטטה. אני פעלתי לשם הגנה עצמית, וכשדחפתי את הבחור, הוא נחבל בראשו".

מדוע לא הזמנת את המשטרה למקום כדי שתטפל בו?

"זו לא הפעם הראשונה שאנו נתקלים באלימות במסעדה. ב-30 השנים האחרונות היו מספרי מקרים כאלה, ובדרך כלל המשטרה מגיעה מהר יותר ומגרשת אותם. גם הפעם הזמנתי משטרה אך עד שהגיעה ניידת הבחור לא הפסיק להרביץ ולהתפרע".

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל, הגיעה ניידת למקום בתוך דקות ספורות. במקביל נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות אולם נוכל לציין כי התנהגותם של המעורבים באירוע תיבדק בכפוף לחוק".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר