ניר דברגר, שחקן מצטיין בקבוצת הנוער צפרירים חולון
ניר דברגר, שחקן מצטיין בקבוצת הנוער צפרירים חולון

צפרירים חולון, דור העתיד: תוצאות קבוצות הנוער והילדים

מה היו ההישגים במשחקי קבוצות מחלקת הנוער של צפרירים חולון במחזור המשחקים האחרון?

פורסם בתאריך: 20.2.19 15:46

במחלקת הנוער של צפרירים חולון שמים דגש על טיפוח הדור הצעיר של הכדורגל הישראלי. מה עשו קבוצות המחלקה במחזור הליגה האחרון ומה היו ההישגים של קבוצות הילדים והנוער?

למחלקת הנוער של צפרירים חולון עבר מקצועי רציני ומשורותיה יצאו לא מעט כדורגלנים שכיכבו הן בשורות הקבוצה הבוגרת בימיה בליגת העל והן בקבוצות אחרות בצמרת הכדורגל הישראלי. את המחלה מנהל לירן חלובה, ששיחק בעצמו בעבר בכל קבוצות המחלקה. חלובה, איש מקצוע מוכר וראוי, בחר את המאמנים והמנהלים ומתווה את הדרך המקצועית שגורסת כי הכדורגלן הצעיר אמור להיות שחקן טוב על כר הדשא אבל לא פחות מכך – ילד ונער צעיר שגדל להיות אדם מוביל ותורם חברתית וקהילתית.

מה עשו קבוצות המחלקה במחוז הליגה האחרון? קבוצת הנוער של צפרירים חולון, שמשחקת בליגה הארצית, יצאה להתמודדות קשה מול רמת אליהו, ושבה עם תוצאה מכובדת, 2:2. את שער השוויון לחולון כבש ניר דבדגר בדקה ה-95, דקת הסיום של תוספת הזמן. דבדגר היה הכדורגלן המצטיין במגרש והיה גם מי שכבש את השער הראשון לזכות קבוצתו.

יצוין, כי מדובר בהישג נאה לקבוצת הנוער אותו מאמן כוכב העבר של צפרירים והכדורגל הישראלי, יוסי גורדנה. אחרי מחזור זה, מחזור מספר 18, נמצאים נערי צפרירים במקום ה-11 בטבלה ומעל הקו האדום בליגה שבה יש 14 קבוצות. לחולון 18 נקודות ועד לסיום העונה ה"רגילה" נותרו שמונה משחקים, מה שמבהיר כי המאבק נגד הירידה נמצא בעיצומו.



קבוצת נערים ג' ממחוז המרכז אירחה את הפועל מרמורק. במחצית הראשונה התנהל במגרש משחק מרתק שהתעלה לרמת גבוהה והתוצאה בהפסקה היתה 2:2. החולונים הרבו להחמיץ שערים בטוחים ואז התעלתה מרמורק במחצית השנייה, הבקיעה שלושה שערים ללא מענה וניצחה 2:5. במשחק שפט השופט החולוני הוותיק אמנון הויזמן, שניהל בעבר משחקים רבים בליגת העל.

קבוצת ילדים ב' מחוז דן של צפרירים התמודדה מול הפועל לוד במשחק ביתי. השחקנים הצעירים סבלו ממזג האוויר החורפי והמשחק הסתיים ללא שערים, 0:0. יצוין, כי שאר משחקי הילדים שהיו אמורים להתקיים בסוף השבוע נדחו על ידי ההתאחדות לכדורגל עקב תנאי מזג האוויר.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר