מסיכה מאירה. צילום: אילי לוי
מסיכה מאירה. צילום: אילי לוי

המסיכה המדליקה ביותר: סדנת יצירה טכנולוגית ותערוכת המסכות של ילדי חולון

המדיטק והמרכז לאמנות דיגיטלית בחולון יקיימו בפורים סדנה לעיצוב מסיכות מאירות עם מנורות לד, חיתוכי לייזר, עיצוב תלת מימד ואמצעי ייצור דיגיטליים

פורסם בתאריך: 4.3.19 13:24

אז מה התכניות שלכם עם הילדים בפורים הקרוב? הנה הצעה: המדיטק והמרכז לאמנות דיגיטלית בחולון יקיימו בפורים סדנה לעיצוב מסיכות מאירות עם מנורות לד, חיתוכי לייזר, עיצוב תלת מימד ואמצעי ייצור דיגיטליים.

הסדנה תיערך במעבדת "מקס מכונות ומלאכות", במהלכה המשתתפים ייצרו מסיכה מאירה בעיצוב אישי על בסיס חומר שנחתך בלייזר ובשילוב עבודה ידנית. המשתתפים בסדנה יעבדו עם נורות לד בצבעים שונים, ילמדו להרכיב מעגל חשמלי וישתמשו במפסק ידני מיוחד שבעזרתו ניתן לתקשר בשפת מורס מאחורי המסכה המדליקה.

מקס מכונות ומלאכות היא סדנה של המרכז לאמנות דיגיטלית המשלבת אמנות במנגנוני תנועה מכניים בשילוב עם אמצעים לייצור דיגיטליים: מדפסות תלת מימד, מכונות לעיבוד שבבי, מכונת חיתוך לייזר – מקום מפגש לחשיבה, פיתוח, יצירה ויצרנות. הסדנה היא מקום בו כל אחד יכול לממש את עבודת האמנות שלו בחומר, לייצר כמעט כל דבר, לבנות באופן חופשי מייצור טכנולוגי במאה ה-21.



הסדנה תתקיים ביום רביעי, 20.3.19 בהמרכז לאמנות דיגיטלית, האמוראים 4 ג'סי כהן חולון. סדנה ראשונה: 10:00-12:00, סדנה שנייה:  13:00-15:00. מתאים לילדים מגיל 8 בליווי מבוגר. משך הסדנה: כשעתיים. עלות למשתתף: 70 שקל, עלות לתושבי חולון: 60 שקל.

להרשמה ליחצו כאן

בנוסף, תתקיים בשבוע הבא תערוכת המסכות העירונית הראשונה של ילדי חולון "צוהלת ושמחה". מדובר בעבודות ויצירות של תלמידי כיתות א'-ג', שלומדים בשיעורי קרב בבתי הספר.

אירוע הפתיחה יתקיים ביום שלישי, 12 במרץ, בשעה 17:00, במינהל החינוך של עיריית חולון, ויכלול סיור בתערוכה וסדנאות יצירה. כמו כן, תתאפשר במועד זה כניסה חופשית למוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס, שנמצא בסמוך. התערוכה תוצג עד 22 במרץ.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר