הצפת ענק של ביוב בחולון במשך יומיים – כך זה נראה:

סופשבוע מסריח במיוחד עבר על תושבים באזור מקווה ישראל-חנקין בחולון לאחר שכמויות אדירות של מי ביוב הציפו את הרחובות בסביבה

פורסם בתאריך: 10.3.19 09:12

הביוב שעלה על גדותיו והסירחון הקשה שהגיע בעקבותיו בסוף השבוע האחרון באזור מקווה ישראל-חנקין והרחובות הסמוכים אילצו את התושבים לסגור את החלונות הרמטית ולהסתגר בבתים. היה גם מי שהעדיף לנסוע צפונה רק כדי להתרחק מהריחות הקשים ו"לנשום אוויר נקי". לטענת התושבים, הטיפול בבעיית הביוב החמורה התעכב יתר על המידה והם נאלצו לספוג את הריחות והמראות הבלתי נעימים במשך כל סוף השבוע.

כמויות אדירות של מי ביוב הציפו ביום שישי האחרון את הרחובות באזור הרחובות מקווה ישראל-חנקין בחולון. מתאגיד מי שיקמה הגיעו רק בשעות הערב לתקן, אך בשבת בבוקר שוב הוצפו הרחובות במי ביוב.

"כבר בשישי בבוקר הרחנו ריחות נוראיים", סיפרה ל"השקמה-חולון" אחת התושבות המתגוררת בסביבה. "פתחתי את החלון ולא האמנתי – נהר של ביוב ליד הבית שלי. סגרנו את החלונות במשך יומיים. התקשרנו עשרות פעמים למוקד העירוני, שהבטיח שישלחו צוות של תאגיד מי שיקמה אבל לא ראינו אותם כל היום. זה היה פשוט נורא לחיות בבית סגור אפוף סירחון".

הצפת הביוב ברחוב מקווה ישראל. צפו: 

שכן נוסף מצטרף לדברים ואומר: "מתאגיד המים והביוב הגיעו רק בשעות הערב. איפה הם היו כל היום?! מה, לא יכלו לעשות זאת בבוקר?! הכונן הבטיח, לכו לישון בשקט. קמנו בבוקר ושוב הביוב פרץ. הערתי את כולם בבית וברחנו לצפון לנשום אוויר נקי".

אחת הדיירות בסביבה מסבירה מה לדעתה גרם להצפה הקשה: "לא מזמן שיפצו את הרחוב, כולל קווי הביוב, אבל אכלסו את מגדלי קראוזה והקווים לא עומדים בעומס. זה גם מה שאמר לנו אחד הפועלים. בונים בלי לדאוג לתשתיות מתאימות. כל סוף השבוע חיינו בביוב ולאף אחד לא אכפת. זה לא מצב תקין ומישהו צריך לתת את הדין על כך שביוב זרם מתחת לביתנו כל סוף השבוע".



מתאגיד מי שיקמה נמסר בתגובה: "מדובר בסתימה מורכבת ואנו עובדים עליה. קיימים קשיים לוגיסטיים להגיע לשוחות הביוב בשל רכבים חונים, והסתייענו במוקד העירוני לצורך הזזתם.

התאגיד המשיך לעבוד במהלך הסוף שבוע ואף בלילות כדי לפתוח את הסתימה. זה המקום לחזור ולהזכיר לא להשליך לביוב מגבונים ושאר מוצרים לא מתכלים אשר נתקעים וסותמים את מערכת הביוב".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר