מורן מזור

הזמרת החולונית מורן מזור עושה "הכלה מאיסטנבול". צפו:

"אמא שלי מכורה לסדרה, כל הזמן השיר נמצא שם - כשאני מתקלחת, כשאני חוזרת מהופעות וכשאני קמה בבוקר", מסבירה הזמרת מחולון מדוע החליטה לצאת בגירסה לשיר הנושא של הסדרה הפופולרית

פורסם בתאריך: 13.3.19 14:10

הטירוף סביב סדרת הטלוויזיה הטורקית "הכלה מאיסטנבול" לא פסח גם על הזמרת החולונית מורן מזור, שממש הבוקר הוציאה את "רק אותך" – הגירסה שלה לשיר הנושא של הסדרה למילים של היוצר סהר חגי.

מזור, תושבת חולון, השתתפה בשנת 2013 בתחרות האירוויזיון שנערכה אז בשוודיה עם השיר" רק בשבילו" (כתב גל שריג והלחין חן הררי). למרות התחזיות האופטימיות, היא לא עברה את חצי הגמר ולא השתתפה בתחרות באותה שנה.

מזור, היא השנייה להוציא גירסה משלה לשיר הנושא של הסדרה "הכלה מאיסטנבול", לאחר שלפני כמה ימים הוציאו הפרויקט של רביבו אותו שיר למילים שהם כתבו בעצמם. "האמת שלא יצא לי לשמוע את הגירסה שלהם לשיר", אומרת מזור ל"השקמה-חולון".=

ומה עם הטענה שהשיר שלך הוא הראשון שלך שיצא?

"ההודעה לעיתונות נכתבה לפני שבוע והזכויות לשיר נקנו כבר לפני חודשיים בטורקיה".

גירסת השיר של מזור היא שיר אהבה ולדבריה, היא לא מעריצה אדוקה של הסדרה אבל צופה בה מדי פעם והרעיון לשיר את השיר בא בגלל אמא שלה, צופה מתמידה ומעריצה של הסדרה."הרעיון לבצע את השיר הגיע מהבית. אמא שלי מכורה לסדרה ברמה מטורפת, כל הזמן השיר נמצא שם – כשאני מתקלחת, כשאני חוזרת מהופעות וכשאני קמה בבוקר".

ואיך הגעת לסהר חגי שכתב את המילים?

"סהר הוא חבר טוב ויוצר על, ועב אחד ישבתי איתו והתחלתי לזמזמם את הפזמון. הוא שמע והתאהב ובבוקר למחרת קיבלתי ממנו טקסט בעברית לשיר. זה הרגיש לי שזה משהו מיוחד והחלטתי להקליט סקיצה שנשלחה ליוצרים בטורקיה. הם ממש אהבו וקיבלנו פידבק מעולה מכל מי ששמע".

ומה מפה?

"הגשנו בקשה לשימוש לזכויות יוצרים, אישרו לנו, רכשנו את הזכויות ועכשיו זה יוצא לקהל ואני הכי מתרגשת בעולם. גם בגלל השיר וגם בגלל שאני חוזרת שוב למקורות ולסלסולים".



בימים אלה מזור נמצאת בחזרות למחזמר "זה אני", המבוסס על שירי אייל גולן  שיעלה בחודש הבא בתיאטרון הקאמרי, שם היא תשחק בתפקיד הראשי. "אני ממש מתרגשת להגיע גם לתיאטרון המוסדי ולשחק לראשונה על הבמה. כבר בתחילת הדרך שלי רשמתי לעצמי יעד להגיע לתיאטרון ולשמחתי, זה קורה ממש עכשיו וזה לחזור לעבוד עם אייל שהיה הראשון שנתן לי צ'אנס אמיתי על הבמה וזה בהחלט מרגש אותי", היא אומרת.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר