עבודות ברחוב. אילוסטרציה: שאטרסטוק

מצאת החמה עד צאת הנשמה: עבודות התשתית נמשכות גם בלילות והתושבים לא מצליחים לישון

כבר חצי שנה מתבצעות עבודות תשתית ברחוב קראוזה | תושבים מהרחוב מתלוננים: "העבודות שלא הסתיימו בזמן נמשכות עתה גם אל תוך הלילה"

פורסם בתאריך: 20.3.19 16:10

בששת החודשים האחרונים מתקיימות ברחוב קראוזה בחולון עבודות תשתית הכוללות הטמנת מערכת ניקוז חדשה ברחוב, החלפת התאורה, החלפת קו המים, הנחת מדרכות וסלילת כבישים.

תושבים מהרחוב מדווחים כי בימים האחרונים התגבר קצב העבודות והן נמשכות גם אל תוך שעות הלילה. "לא ישנו כל הלילה. העבודות מתחילות בבוקר ונמשכות עד הבוקר למחרת, הפועלים עובדים במשמרות. משאיות ובולדוזרים חפרו בור ממש מתחת לחלון שלי", מספרת אחרת מדיירות הרחוב ומוסיפה: "שאלתי את הפועלים מדוע הם עובדים בלילה והם אמרו שזה בהוראת המשטרה".



עיריית חולון הכריזה על תחילת העבודות בסוף חודש ספטמבר, כאשר על פי התכנון הן היו אמורות להסתיים בתוך שלושה חודשים. בפועל, העבודות עדיין נמשכות ברחוב. "העבודות התחילו כבר בחודש אוקטובר", מספרת דיירת ברחוב, "וכבר אז לא יכולנו להיכנס לרחוב ולא היתה לנו חניה, קיבלנו קנסות. כעת העבודות מתבצעות בצד השני של הרחוב בלילה. לא ישנו כל הלילה. לדעתי, נשאר עוד חודש עד לסיום העבודות בחלק הזה של הרחוב ואני שואלת איך אפשר לחיות כך, ללא שינה?".

בתחילת השבוע אכן הודיעה עיריית חולון כי יתבצעו עבודות בתוך הרחוב בלילה שבין יום שני לשלישי. אולם, הבוקר (רביעי) דיווחה ל"השקמה-חולון" דיירת הרחוב כי גם הלילה התבצעו בו עבודות במלא המרץ ושוב הופרעה מנוחת התושבים: "גם הלילה היו עבודות. אני למזלי הצלחתי להירדם בשעה שתיים לפנות בוקר, אבל לדעתי הן נמשכו עד חמש".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "עבודות לילה מתבצעות בצמתים בהתאם להנחיות המשטרה. מינהל התשתיות העירוני עושה את כל המאמצים לסיים את העבודות עד לסוף החודש. לצערנו,  הגשמים הרבים אכן גרמו לעיכוב קל בהתקדמות הביצוע. יש להתאזר בעוד קצת סבלנות ובסופו של דבר ייהנו תושבי האזור מרחוב משופץ ומתשתיות משופרות".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר