תושבים מבוגרים בשיכון ותיקים: "אין תאורה – פוחדים למעוד בחושך". צפו:

"העירייה לא משקיעה משאבים בשיקום התשתיות באזור שיכון ותיקים", טוענים תושביה המבוגרים של השכונה, "כבר שבועיים אנחנו בלי תאורה"

פורסם בתאריך: 25.3.19 09:35

תושבים ברחוב החי"ל בשיכון ותיקים בחולון מתלוננים בשבועיים האחרונים על מחסור בתאורה בחלק מהרחוב לאחר שמספר עמודי תאורה חדלו מלפעול. הם מספרים כי פנו לעירייה מספר פעמים בימים האחרונים אך עדיין לא קיבלו מענה. "זה רחוב עם הרבה מבוגרים. לא הגיוני שלא מקבלים מענה לפנייה", הם אומרים.

בשבועיים האחרונים מספר עמודי תאורה התקלקלו וחדלו להאיר ברחוב החי"ל בשיכון וותיקים בין בניינים 17-23. מדובר באזור ותיק של העיר אשר רבים מתושביו הם אנשים מבוגרים.  "אני פשוט נואשתי", אומרת אחת מדיירות הרחוב, בת 65. "כבר עברו שבועיים והפנסים לא תוקנו. יש שלושה פנסי רחוב שצריך להחליף להם את המנורה. ביום ראשון לפני שבועיים פניתי לעירייה, וזה לא טופל. בצד אחד של הרחוב יש בית ספר שהוא חשוך בלילה. שלושה פנסים לא עובדים, כל הקטע הזה חשוך ולא נעים לעבור בו".

צפו בעלטה בשיכון ותיקים: 



בנוסף מתלוננים התושבים כי האזור כולו סובל מהזנחה לטענתם וכי העירייה לא משקיעה משאבים לשיקום התשתיות באזור הוותיק. "יש מלא בורות ברחוב הופיין, שפת המדרכה שבורה והעירייה אינה מטפלת בזה. לפני כמה שנים אמרו שישפצו את רחוב הופיין ואנחנו עדיין מחכים."

שיכון ותיקים. בורות בכבישים

שיכון ותיקים. בורות בכבישים

בעיה נוספת שמציגים דיירי החוב היא זו של מערכת הביוב הישנה, שאינה עומדת לדבריהם בעומסים הקיימים. "יש באזור אישורים לבנות בניינים של שמונה קומות אבל יש בעיות עם מערכת הביוב. כל שבוע מגיעה לפה משאית ששואבת מהביוב כדי למנוע הצפה. איך רוצים לבנות פה בניינים כאשר הביוב לא עומד בעומס?" הם תוהים.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "ברחוב החי"ל פועלת רשת של חברת החשמל והחוק אוסר על הרשויות המקומיות לטפל ברשת של חברת החשמל. העירייה כבר פנתה פעמיים בנושא זה לחברה, בדוא"ל ובטלפון, ודיווחה על חוט מנותק ברשת המאור שבגינו התאורה לא דולקת ברחוב ואנו מקווים כי התקלה תתוקן בהקדם. מינהל התשתיות ימשיך לעקוב עד לתיקון התקלה.

"לגבי רחוב הופיין,  כפי שכבר נמסר, בעוד מספר חודשים יחל פרויקט תשתיות גדול ברחוב בקטע אילת-אהרונוביץ, הכולל בניית מובל ניקוז ושדרוג כל מערכות תשתית, שינויים ברמזורים הקיימים והתקנת רמזור חדש בצומת זלמן ארן, בניית שביל אופניים בצד הדרומי ועוד, וכמובן שהכביש ייסלל מחדש. בנושא הביוב – יש לפנות לתאגיד המים והביוב 'מי שקמה'".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר