בהפועל חולון מרוצים. ""העונה יש לנו קבוצה עם אופי. לא מורידים את הראש". צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה

אוהדי חולוניה אחרי הניצחון על מכבי ת"א: "העונה ניקח אליפות"

חולון הגיעה אמש למשחק אחרי הפסד ליגה ביתי לנהריה ואחרי תבוסה קשה בגביע האירופאי ויצאה כשידה על העליונה

פורסם בתאריך: 1.4.19 13:35

"אנחנו הטובים ביותר העונה. אין מצב שאנו לא זוכים באליפות". זו היתה הדעה הרווחת בקרב מאות אוהדי הפועל חולון בכדורסל, שיצאו מרוצים אמש מהיכל מנורה מבטחים אחרי ניצחון קבוצתם על מכבי תל אביב במה שכונה "משחק העונה", 86:94.

לניצחון הזה משמעות ברורה: מקום ראשון בטבלה עם מאזן מרשים העונה: 19 נצחונות מול חמישה הפסדים, כמו למכבי תל אביב. בנוסף, חולון קטעה למכבי תל אביב רצף של שבעה נצחונות בכל המסגרות.

חולון הגיעה למשחק אחרי הפסד ליגה ביתי לנהריה החלשה שעצר "ריצה" של 11 נצחונות ליגה רצופים ואחרי תבוסה קשה בגביע האירופאי שלמרבה המזל, לא מנעה את ההעפלה לחצי הגמר. היסטורית, זה הניצחון ה-14 של חולון על מכבי תל אביב, מול 100 נצחונות של התל אביבים, אבל כמעט כל הנצחונות החולוניים הושגו בשנים האחרונות, מה שמעיד על ההתקדמות של הקבוצה.

אלא שהחניכים של דן שמיר קורצו השנה מחומר אחר, כפי שמבהיר היו"ר, איתן לנציאנו: "העונה יש לנו קבוצה עם אופי. לא מורידים את הראש ולא נבהלים מהפסדים. אחרי הפסדים מפיקים מיד לקחים ויוצאים קדימה. בסגל הקבוצה שלנו העונה יש ווינרים אמיתיים שלא חוששים מהפסד או מפיגור בתוצאה".



וזה בדיוק מה שקרה אמש לחולון: הקבוצה פיגרה כבר ב-15 נקודות בסיום הרבע הראשון הנורא שלה (30:15 למכבי תל אביב) אבל ברבע השני חזרה לעצמה בגדול. בניצוחו של קורי וולדן המצוין (28 נקודות, מהן 18 כבר במחצית הראשונה) ובסיוע של גיא פניני שתמיד מצטיין נגד האקסית, השתלטו החולונים על הכדורים החוזרים, יצאו למתפרצות, קלעו מצוין ממרחק והצליחו להשוות ואף להוביל בתוצאה והכל – בתוך רבע אחד. וולדן סיים את המחצית במהלך מרשים: שלשה ממרחק ועוד נקודת עונשין.

אוהדי חולון ביציע יצאו מרוצים להפסקה ונזכרו שגם במפגש הקודם ביניהן בליגה, מחקה חולון פיגור 14 בפתיחה. במחצית השנייה כבר ראינו את חולון בשיאה (עם 11 שלשות ב-52% ומאזן של 15 מ-17 מהקו) כולל יתרון חשוב בריבאונד. וולדן היה בשיאו כאמור עם 28 נקודות, שבעה אסיסטים ושתי החטאות מכל הטווחים, כולל השלשה הגדולה לקראת המחצית. פניני (18 נקודות) וצמד הגבוהים שון ג'ונס ודריון אטקינס, הוסיפו 13 כל אחד.

עתה נותרו חודשיים ושבועיים לגמר הפלייאוף. "נהיה שם בטוח", אומרים האוהדים, "וחייבים לזכות באליפות, אין מצב אחר". עוד לפני, בשבוע הבא יחלו משחקי חצי גמר הפלייאוף נגד ססארי האיטלקית. האוהדים כבר מכינים את חבילות הטיסה לאיטליה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר