הליכות גיין בחולון. צילום: רמי אהרוני
הליכות ג'יין בחולון. צילום: רמי אהרוני

הולכים במרחב האורבני: מיזם "הליכות ג'יין" חוזר לחולון

סיור בעקבות ילדותו של ראש העיר, סיור באחורי הקלעים של תיאטרון המדיטק, סיורים קולינריים, ביקור בשכונת השומרונים ועוד | על מגוון סיורי ההליכה בחינם בחודש הקרוב בחולון

פורסם בתאריך: 29.4.19 13:14

במסגרת מיזם "הליכות ג'יין" יתקיימו גם השנה בחודש הקרוב מגוון סיורי הליכה ברחבי חולון, ללא תשלום. הסיורים העירוניים מתקיימים בעיר זה כמה שנים כחלק מפסטיבל בינלאומי על שמה של העיתונאית והאקטיביסטית ג'יין ג'ייקובס, שסברה כי ערים צריכות לעודד הליכה רגלית משותפת במרחב, תוך פיתוח קשרים חברתיים, שיתוף ידע ודיון פתוח.



ההליכות, בנות כשעה וחצי-שעתיים, מודרכות בהתנדבות על ידי תושבי חולון ופעילים בה, מנקודת מבטם ומציעות אפשרויות חדשות להסתכלות על המרחב העירוני ועל חוויות החיים בעיר. בין הסיורים המוצעים: סיור בעקבות ילדותו של ראש העיר, סיור לילדים שחושף את אחורי הקלעים של תיאטרון המדיטק, סיורים בעקבות חוויות קולינריות בעיר, סיורים ייחודיים בשכונות מפדה, אגרובנק, תל גיבורים, שכונת השומרונים ועוד.

ההשתתפות בסיורים מותנית בהרשמה מראש באתר האינטרנט העירוני שכתובתו החל מתאריך 5.5.19. מספר המקומות בכל סיור מוגבל. פרטים מלאים על אודות מגוון הסיורים ומועדיהם יפורסמו בקרוב.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר