חנה הרצמן. צילום: תמר מצפי

לחנה הרצמן שאולצה לעזוב את עיריית חולון, יש ג'וב חדש בבת ים

לפני שלוש שנים פורסם דו"ח מבקר המדינה שמצא כי הרצמן ששימשה כמנכ"לית עיריית חולון עשתה שימוש בכספים ציבוריים לצורכיה הפרטיים. היא חויבה להחזיר יותר מ-40 אלף שקל ופרשה מתפקידה

פורסם בתאריך: 30.4.19 15:21

חנה הרצמן, מי שהייתה האישה החזקה של עיריית חולון, ונאלצה לפרוש מתפקידה בעקבות דו"ח חריף של מבקר המדינה, מצאה ג'וב בעיריית בת ים. ל"השקמה חולון" נודע כי הרצמן תשמש כיועצת עיריית בת ים.



הרצמן שימשה בתפקיד מנכ"לית עיריית חולון כ-20 שנה, עד פרסום דו"ח המבקר. לפני כשלוש שנים חשף דו"ח מבקר המדינה כי במסגרת תפקידה היא השתמשה בכספי העירייה לנסיעות לחו"ל ולצורכיה הפרטיים וקבע כי הרצמן "חרגה מנוהלי השלטון המקומי ומנוהלי העירייה שהיא עומדת בראשה". בעקבות פרסום הדו"ח החמור עזבה הרצמן את תפקידה וחויבה להחזיר לקופת עיריית חולון 43 אלף שקלים.

לאחר שעזבה את חולון מונתה הרצמן לתפקיד יועצת עיריית רמת גן בתחום התרבות. המינוי גרר ביקורת רבה גם מצד פעילים חברתיים, בעקבות הדו"ח החמור.

 

גורמים בעיריית בת ים,  אמרו ל"השקמה חולון": "זו גאווה גדולה שמישהי כמו הרצמן, שנחשבת לאחת המנכ״ליות המצליחות בארץ ושאחראית לקידום האדיר של חולון ב-20 השנים האחרונות, החליטה להתמודד על תפקיד יועצת להנהלת העיר החדשה, כי היא מאמינה שככת אפשר יהיה להציל את העיר. היא נבחרה למרות שהיא התמודדה מול ראשי ערים לשעבר ויועצים אחרים".

אותם גורמים הוסיפו כי הרצמן תלווה את ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט ואת מנכ"לית העירייה החדשה, יודפת אפק-ארזי. "הרצמן תסייע בגיבוש התוכניות של הנהלת העיר להפיכת בת-ים לעיר מתקדמת ותיירותית", הוסיפו.

מהמשמר החברתי בחולון, שפעל להשבת הכספים לקופת עיריית חולון, מתחו ביקורת קשה על מינויה של הרצמן: "מי שדו"ח המבקר מצא כי עשה שימוש לצורכיו בכספי ציבור, לא יכול להיות מועסק בעירייה אחרת".

מעיריית בת ים טרם נמסרה תגובה.

תגובות

2 תגובות
  1. יגאל

    בכתבה מןפיע שמבקר המדינה מצא שהגברת הרצמן לא מתאימה למשרה ציבורית לעיריית חולון. אולי תסבירו לי איך היא מתאימה לעיריית בת ים. אדוני ראש העיר אתה מתבלבל . זו לא הסיבה שבגללה נבחרת. טעות אחרי טעות.

  2. נורית

    חנה הרצמן עשתה עבודה מדהימה בחולון , היא נכס גדול . הפסד גדול לעיר חולון . מאז שחנה עזבה את תפקידה העיר בהתדרדרות מתמדת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר