צילום: סמיונוב דימיטרי
צילום: סמיונוב דימיטרי

אזעקת צבע אדום תפסה את ילדי קבוצת ירמיהו חולון במשחק

קבוצת הילדים שיחקה ברחובות כאשר נשמעה האזעקה. המאמן: "היו על המגרש 200 איש שהיו בסכנה אמיתית"

פורסם בתאריך: 4.5.19 13:33

ההסלמה בדרום הארץ וירי הרקטות, לא פסחו על ילדי מועדון הכדורגל ירמיהו חולון ששיחקו היום (שבת) מול גבעת ברנר במגרש הכדורגל ברחובות. דקות ספורות לפני שריקת הפתיחה, כאשר הילדים היו על המגרש נשמעה אזעקה. השחקנים הצעירים השתטחו על הדשא וכ-200 איש שהיו במתחם המגרש ניסו לתפוס מחסה ביציע הלא ממוגן.



לירן דיין, מאמן קבוצת ירמיהו חולון, שבה משחקים ילדים בגילאי 10-11, סיפר: "שמענו אזעקה בחימום, הילדים לא נלחצו והקשיבו להוראות. הם נשכבו על הדשא עם ידיים על הראש והפנים לכיוון האדמה. לא היה מרחב מוגן במגרש וזו סכנה אמיתית. לא הגיוני שבשנת 2019 יש אין ספור מגרשים ללא מרחב מוגן".

דיין הוסיף כי "היו על המגרש 200 איש שהיו בסכנה אמיתית ולא היה לאף אחד מענה. ייאמר לזכות הילדים שהם פעלו בצורה נכונה וההורים נכנסו ללחץ יותר מהילדים. התוצאה של המשחק לא מעניינת, העיקר שהכל נגמר בשלום".

מני כהן, יו"ר האגודה ירמיהו חולון, מסר: "עקב המצב הבטחוני במדינת ישראל ובעקבות המטח שנורה לעבר הדרום, נקלעו הילדים בגילאי 11 של מועדון הכדורגל קהילתי ירמיהו חולון, במשחקם נגד גבעת ברנר לאזעקת צבע אדום. לצערי, לא הייתי במקום, אך מאמן הקבוצה, לירן דיין, עדכן איתי כי השחקנים נשמעו להוראות ופעלו בהתאם להנחיות פיקוד העורף. לשמחתי לכל הילדים שלום, המשחק שוחק כרגיל למרות המתיחות. הילדים תודרכו ותורגלו במהלך השנה לפעול במצבי חירום. כולי תקווה שנתעסק רק בספורט ולא בנושאים ביטחוניים בעתיד".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר