מכבי האש shutterstock.com / By freedomnaruk

זיק ומים וסמי הכבאי: לוחמי האש מגיעים ללה פארק

צילום עם סמי הכבאי, מסלול אתגרים והדגמה של כיבוי רכב בוער: ההפנינג השנתי של לוחמי האש מגיע ללה פארק

פורסם בתאריך: 16.6.19 12:01

ההפנינג השנתי של לוחמי האש יגיע בשבוע הבא ללה פארק בחולון. לוחמי האש של תחנת חולון בת ים אזור יגיעו ללה פארק לאירוע פתוח לקהל הרחב ללא תשלום שבו יחשפו את עבודת כיבוי האש בשלל מיצגים, הופעות ופעילויות חינוכיות. ההפנינג יערך בשבוע הבא בימי שני, שלישי ורביעי בין השעה 16:30 עד 20:30.



זו השנה הרביעית שבה יערכו מכבי האש את האירוע בלה פארק. כחלק מהאירוע, החליטו השנה במכבי האש לשלב פעילויות חינוכיות למניעת דליקות, הדרכות והסברים. זאת בעקבות העלייה במספר הדליקות במבני מגורים ובשטחים פתוחים. בכדי להנגיש את המידע לילדים, יסתייעו לוחמי האש בעזרתם של גיבורי העל זיק ומים וגיבור הילדים סמי הכבאי.

במהלך ההפנינג יזכו המבקרים להיחשף לעולם של לוחמי האש. מלבד סקירה כיצד לתפעל רכב כיבוי ומערכות ההגנה שבעזרתם חודר לוחם האש למקומות בוערים, יבצעו הלוחמים גם תרגיל חילוץ מחדר אפוף עשן וחילוץ פצוע מרכב הפוך לאחר תאונת דרכים. בנוסף, יבצעו הלוחמים תרגיל ראווה חיי של כיבוי רכב בוער בקצף והדגמה של ירידה בחבלים מסולם כיבוי.

כמו כן, יוצג הציוד של יחידת החילוצים המיוחדים של הכיבוי, אוהל ייחודי לתרגול התנהגות באזורים אפופי עשן ומיצגים אותנטיים משריפות בתים. במקום תפעל עמדת הסברה עם טיפים וכללים לבית הבטוח בחודשי הקיץ וסימולטור רכב מתהפך ללימוד נהיגה נכונה למניעת תאונות.

לילדים מצפה הצגה על הבמה המרכזית עם קרן אור, משחקים שנועדו למיגור הדליקות ושימוש בציוד כיבוי לתגובה מהירה ונכונה ובפינת הצילום יחכה סמי הכבאי על רקע כבאית. כמו כן, הם יהנו ממסלול אתגרים "הכבאי הקשוח" שבו הסלנת מים לאגם. בסיום כל ערב יוקרן הסרט חדש של סמי הכבאי על גבי מסך ענק.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר