בית הספר אילון

מנהלת התיכון שהפכה למתרגמת לשפת הסימנים. צפו:

בטקס חלוקת אותות הצטיינות לתלמידי תיכון אילון נכחה בקהל אימא בעלת לקות שמיעה שקיבלה סיוע ממנהלת בית הספר

פורסם בתאריך: 19.6.19 11:01

לאחרונה התקיים בתיכון אילון טקס חלוקת אותות ההצטיינות השנתי של התלמידים המובחרים. במהלך הטקס חולקו תעודות לתלמידים שהצטיינו בדוגמא אישית, בדרך ארץ, במעורבות חברתית וכמובן בהישגים בלימודים.



הטקס התקיים ברחבת בית הספר אליו הגיעו ההורים הנרגשים של תלמידי התיכון. אחת מן האימהות שישבו בקהל הייתה אישה חירשת שהתקשתה להבין את הדברים הנישאים בטקס. מנהלת התיכון, אסנת נעים, הבחינה באישה שישבה בשורה הראשונה ומיד התיישבה לידה. לאורך הטקס היא תירגמה לאישה את שנאמר לשפת הסימנים.

לאחר הטקס כתבה נעים בחשבון הפייסבוק שלה: "כבר כמה שנים שאנחנו מקיימים את טקס המצטיינים של תיכון אילון. היום, בתוך כל אווירת החגיגיות, הגיעה אימא חרשת. ואני בלי לחשוב פעמיים התחלתי לתרגם את הטקס לשפת הסימנים. האימא הייתה מאושרת. היא אפילו אמרה לי שתרגמתי מצויין. היה לי כיף".

הפוסט גרר אחריו עשרות תגובות חמות ומרגשות על המעשה. "אין עלייך ולא יהיה. ישבתי לצידה של האם והייתי מאושרת בשבילה שהיא הגיעה למקום הנכון, בזמן הנכון ושאת גרמת לה להרגיש שייכת".  השביה דורית כרמי. חגית מזרחי הוסיפה וחיזקה כי "זה היה מרגש ברמות שאי אפשר לתאר. כמה נתינה, רגישות ולב ענק – כמה זכינו שיש לנו אותך".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר