יותר מ-10 מליון קוביות לגו ו-100 מיצגי ענק בדרך לחולון. צפו:

תערוכת The Art Of The Brick תוצג החל מיום רביעי ועד סוף חודש אוגוסט בהיכל הטוטו בחולון

פורסם בתאריך: 23.6.19 12:41

אחת הפעיליות המסקרנות של הקיץ היא תערוכת הלגו בחולון שמגיעה לארץ. מדובר בתערוכה שנודדת ברחבי העולם במשך כשני עשורים וכוללת יצירות ענק מאבני לגו.

למעלה מ-10 מיליון קוביות לגו בגדלים שונים מרכיבות את היצירות בתערוכת The Art Of The Brick של נת'ן סוואיה. היצירות נוסעות איתו בכל העולם כבר יותר משני עשורים. סוואיה הופך את הקוביות הצבעוניות ליצירות מרהיבות בכמה מימדים שמפוסלות בכישרון עד לפרטים הקטנים ביותר והכול במשחק מרתק של צבעים וחומר.



סוואיה היה הראשון ליצור אומנות מקוביות הלגו. בשנת 2000 הוא החל להרכיב מהצעצוע הפשוט לכאורה פסלים בגודל מלא ולהסתובב ברחבי ארה"ב עם תערוכה נודדת העשויה ממיליוני קוביות לגו. כבר אז זכתה התערוכה בתואר "התערוכה שחייבים לראות" של רשת הטלוויזיה האמריקאית CNN. כעת מגיעה התערוכה הנודדת גם לחולון והחל מה-26 ביולי היא תוצג בהיכל הטוטו בעיר.

במתחם שיוקם במיוחד וישתרע על פני 5,000 מטר יהיו מתחם מולטימדיה ענק עם עמדות XBOX ו-PS4, סינמה לגו- אולם הקרנה ענק עם הסדרות של המותגים הגדולים והאהובים של לגו מכל הזמנים, אוספים ותצוגות מיוחדות, מתחם Lego challenge, מתחם קטנטנים בונים בענק וכמובן עיר הלגו האולטימטיבית עם רכבות, גלגל ענק, מכוניות ועוד במסגרת המותג האהוב – Lego city.

המתחם יהיה פתוח החל מיום רביעי הקרוב ועד ה-31 באוגוסט בכל יום מהשעה 09:00 ועד 19:00 ובימי שישי מהשעה 09:00 ועד 15:00. מחירי הכרטיסים ינועו בין 99 ל-139 שקל.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר