המצלמות חשפו: מטפלת הושיבה את הקשישה עם הפנים לקיר

"סבתא שלי מביטה בקיר הלבן, בביתה שלה, בבית שבו כולנו גדלנו. בבית הזה אישה זרה סובבה אותה לקיר", כתבה בפוסט מצמרר נכדתה של הקשישה

פורסם בתאריך: 11.7.19 12:19

המצלמות תיעדו וחשפו: קשישה על כיסא גלגלים ישובה בחושך עם הפנים לקיר, כאשר המטפלת עסוקה בענייניה.

בני משפחתה של הקשישה נחרדו לראות את מה שתועד במצלמות. נכדתה, לימור סימון, תושבת חולון, שיתפה את תחושותיה הקשות בעקבות התיעוד הקשה.



"כותבת בידיים רועדות. באמת רועדות", ציינה סימון בפוסט שהעלתה אתמול (רביעי) בפייסבוק, "האישה בכיסא הגלגלים עם הפנים לקיר זו הסבתא היקרה שלי. כן, ממש זו. על הכורסא לידה, כלומר, לא ממש לידה, יושבת בנחת המטפלת המחליפה שהיא קיבלה לשבוע, עד שהקבועה תחזור מחופשתה".

"מי חשב, שהאישה הנחמדה שהופיעה בדלת עם סלים וחיוך של נשמה טובה תתנהג ככה?", המשיכה סימון, "מי חשב שמישהו יכול לפגוע בסבתא העדינה שלי? כמה כעס, זעם ותסכול ברגע הזה, שבו התמונה הזו מתבהרת. וכמה מזל שהבית מרושת במצלמות ושיש עין פקוחה על מה שנעשה שם".

"אבל העין הפקוחה לפעמים עסוקה בלראות דברים אחרים ולא תמיד כולנו רואים מה קורה בכל רגע נתון. והתמזל המזל וברגע אחד זה נקלט. הרגע הזה. בשידור חי. מחול שדים".

סימון ציינה בהמשך כי המטפלת לא הכתה את סבתה, הוסיפה כי "למזלנו המטפלת הייתה איתה מעט שעות. היא פשוט שמה אותה עם הפנים לקיר. בלי הסבר. גם בלי להבין מה לא בסדר. איזה מזל שסבתא שלי גידלה ארבע לביאות לוחמניות, שכמו שהיא הפכה עולמות כל חייה עבורן הן בשבילה".

התמונה של סבתא שלי מביטה בקיר הלבן, בביתה שלה, בבית שבו כולנו גדלנו, בבית שאליו הכניסה תמיד כל נזקק ואדם, שרק ביקש קורת גג ומנה חמה של אהבה. בבית הזה אישה זרה סובבה אותה לקיר", כתבה בהמשך.

"הסיפור בטיפול, לא לדאוג. לסבתא שלום. בגיל הזה, במצב הזה, קשה להבין באמת מה הנפש שלה זוכרת ומבינה. לסבתא שלי יש הרבה סיבות להיות שמחה ומאושרת, כמו לכל סבתא, הורה או אדם בעולם הזה. אל תתנו להם להיות לבד. הזקנה היא בדידות מספיק גדולה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר