צילום: באדיבות רכבת ישראל

בעקבות שילוב הקרונות האורבניים בחולון ובת ים: זה מה שצפוי לכם

בלי שולחנות ועם יותר מקומות עמידה: הקרונות החדשים מגיעים גם לכאן

פורסם בתאריך: 14.8.19 15:41

רכבת ישראל הודיעה כי תרחיב את פיילוט הקרונות האורבניים גם בתחנות חולון, בת ים וראשון לציון. זאת, כחודש לאחר שהושקו בקו הפרברי בין בנימינה לאשקלון ונחלו הצלחה וזכו לביקורות טובות מצד הנוסעים.

בהנהלת הרכבת מציינים כי הקרונות האורבניים מסייעים בשיפור רמת הדיוק והורדת העומסים. כמו כן, מנתוני החודש הראשון לכניסתם של הקרונות האורבניים לנסיעה פרברית, במסגרת פיילוט, הביאה לדיוק בזכות קיצור זמני העצירה בתחנות וצמצום העומסים בכניסה וביציאה מהקרון.

בקרונות החדשים שבהם ייעשה שימוש בנסיעות קצרות, ניתן יהיה להכניס יותר נוסעים. בקרונות החדשים לא יהיו שולחנות אלא יותר מקום לנסיעה בעמידה.



כעת, בכוונת הנהלת הרכבת להרחיב את המיזם גם אל קו הרכבת המערבי אל הנגב, ובכך נוסעים שעולים ויורדים בתחנות צומת חולון, וולפסון, יוספטל ומשה דיין, יוכלו ליהנות משימוש באותם קרונות ייחודיים בשעות העומס. קו זה ידוע כאחד הקווים הפרבריים העמוסים ביותר, וכנסת קרונות אורבניים אליו יכולה לשפר את השירות בו רבות.

הכנסת הקרונות האורבניים לשירות ברכבת ישראל באה בעקבות הצורך לעמוד בצפיפות הרבה אשר קיימת בקווים הפרבריים בשעות העומס.

הקרונות האורבניים בעלי מבנה מיוחד בו המושבים מסודרים בשתי שורות אנכיות לאורך הקרון אשר יוצרות מרווח גדול יותר עבור מקומות עמידה. מנתוני החודש הראשון לשילובם של הקרונות האורבניים לנסיעה פרברית, במסגרת תכנית הפיילוט אשר כללה שינוי מבני בתצורת הקרון ללא הקטנת מספר המושבים, עולה כי הצפיפות ברכבות בהן הם פעלו קטנה כאשר רמת הדיוק שלהן שופרה. בעקבות הממצאים החיוביים הוחלט בהנהלת הרכבת ומשרד התחבורה כי בקרוב יורחב השימוש בקרונות האורבניים גם אל קו תל אביב – ראשון לציון – באר שבע.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שם יפה לקרונות שמתאימים יותר לבעלי חיים ולא בני אדם.
    מי הנוסעים המרוצים?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר