ונדליזם באוטובוסים

ונדליזם פרוע: מי השחית בחג את האוטובוסים החונים בצומת חולון?

שמשות שבורות, ריפודים קרועים וחבלות במנועי הרכב – בחברת ההסעות מבקשים את עזרת הציבור במציאת האחראים לנזקים החמורים

פורסם בתאריך: 22.10.19 10:13

בערב יום הכיפורים האחרון גילו אנשי חברת ההסעות מסיעי סיונוב דוד בע"מ, כי כמעט כל צי האוטובוסים העומדים במתחם החניה בצומת חולון הושחתו לחלוטין.



"מדובר בנזקים לשם ונדילזם בלבד", אומר משיח סיונוב, בנו של מנכ"ל החברה. "קרעו את ריפודי המושבים, שברו כיסאות ומראות ואפילו ניסו לחבל במנוע", הוא מתאר.

לדבריו, לא ברור מי אחראי למעשים ומה המניע לכך. "במהלך 15 השנים האחרונות היו כמה מקרים של ונדליזם, אבל הפעם מדובר בנזקים חמורים שלא ברור לשם מה נעשו, ועל ידי מי".

חברת מסיעי סיונוב דוד בע"מ פועלת כ-40 שנה, ומעניקה שירותי הסעות לכל רחבי הארץ. את צי האוטובוסים של החברה המונה 17 כלי רכב, מחנים ברמלה ובחולון, בסמוך למתחם יוחננוף.

"אין לנו אויבים ולכן גם לא עולה בראש חשודים רלוונטים", אומר משיח. "היו כמה מקרים שמצאנו ליד האוטובוסים בקבוקי אלכוהול וכוסות זרוקים, והיו אנשים שמסרו כי ראו בערב יום כיפור חבורת נערים מסתובבת במקום".

 

ונדליזם באוטובוסיםונדליזם באוטובוסים

 

 

משיח מוסיף כי למעט התקנת מצלמות בכל אוטובוס, לא ניתן למגן לחלוטין את כלי הרכב. "מי שרוצה יכול לפרוץ, אבל פה אפילו לא מדובר על ניסיון לגנוב את הרכב, אלא סתם לגרום נזק".

לאנשי החברה נמאס והם החליטו לבקש את עזרת הציבור במציאת האחראים. "אם מישהו יודע או שמע, אנא עזרו לנו למנוע את הוונדליזם הבא".

ממשטרת ישראל נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה וחקירה.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר