תחנת אוטובוס. אילוסטרציה: שאטרסטוק
תחנת אוטובוס. אילוסטרציה: שאטרסטוק

האם חולון תצטרף למיזם התחבורה השיתופית בשבת?

שש רשויות בגוש דן כבר הודיעו על הצטרפותן למיזם להפעלת קווי אוטובוס בשבת, אבל מה קורה עם חולון?

פורסם בתאריך: 4.11.19 15:34

מיזם התחבורה השיתופית בשבת צובר תאוצה בערי גוש דן. שש רשויות כבר הודיעו על הצטרפותן, בהן תל אביב, גבעתיים ורמת השרון. בעיריית חולון עדיין מתמהמהים עם קבלת החלטה.



המיזם כולל הפעלה של שבעה קווי אוטובוס במימון הרשויות המקומיות, במטרה ליצור רשת תחבורה המחברת בין הערים השונות ברחבי גוש דן. בשלב הראשון השירות יופעל וימומן על ידי הרשויות עצמן ויוענק לתושבים בחינם.

מעיריית חולון נמסר כי העירייה אינה שוללת הצטרפות לתוכנית, אך במקביל, היא גם אינה מוכנה להתחייב על כך שתיקח חלק במיזם.

ל"השקמה חולון" נאמר, כי "הנושא נמצא בשלבי בדיקה לעומק מול עיריית תל אביב, ולאחר בחינת כלל המשמעויות תתקבל החלטה. יצוין, כי זה למעלה מעשור שעיריית חולון מפעילה קו לילה בחודשי הקיץ בלילות שישי מחולון לתל אביב ובחזרה לטובת התושבים המבקשים לבלות בתל אביב".

 

האם המחלוקת בקואליציה בין הסיעות הדתיות לבין הסיעות חילוניות, היא זו שגורמת לעיכוב החלטה? נזכיר כי ישיבתה של ש"ס בקואליציה כשותפה בכירה, לא מנע מראש העיר לתמוך בהפעלת קו הלילה בליל שבת בתקופת החופש הגדול – וכל הפרויקט עבר בשקט.

"בחולון קיים סטטוס קוו", אומר סגן ראש העיר ויו"ר ש"ס במועצת העיר חיים סברלו. "אנחנו לא נגד זה ולא נגד זה. מה שקיים זה מה שיהיה", הוא מסביר ומוסיף כי "חולון היא לא עיר של מחלוקת. מה שקיים הוא מה שיישאר, והמבין יבין".

חבר המועצה מיקאל בוזגלו מסיעת עידן חדש מסר ל"השקמה חולון" כי יגבש עמדה, לאחר שילמד את כל פרטי התוכנית. "לא נכנסתי אל עובי הקורה של התוכנית וכדי לתת תשובה מקצועית ושקולה אני צריך ללמוד את החומר".

ד"ר קרן גונן מסיעת "חולון בראש", שהתפטרה השבוע מתפקידה כיו"ר ועדת איכות הסביבה, מוסרת כי אין לה ספק שכאשר נושא ההצטרפות למיזם יובא לדיון במועצה, הוא יקבל את תמיכת הסיעות החילוניות.

"נראה לי שכולם יתמכו במהלך הזה, גם הקואליציה וגם האופוזיציה, למעט הדתיים. אני כמובן, לחלוטין בעד", אמרה ד"ר גונן.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

4 תגובות
  1. T

    למה תחבורה ציבורית בשבת אנחנו מדינת העם היהודי למה לרמוס את ערכי היהדות בשביל לעשות דווקא אין עוד עם שבועות ומזל בדתו כמו הטריפות השמאלנים שבקרבינו ולצערי יש ראש עיר כזה מהשמאל עם בחולון לא לתת לו את האפשרות הזאת הוא לא עושה כלום בעיר חוץ מעבדות אין סופיות כמו תעלת בלאמליך אופנועים אופנים קרוקונטים חשמליים על מדרכות מכסי ביוב בולטים בלטות בולטות ואנשים נופלים אלה ראשי עיר האדומים

  2. ברכה

    הסוף קרוב יותר מתמיד לפני מבול של טילים תעשו תשובה במקום ההפך מאז קום המדינה לא היה בדיון נושא חילולי שבת המוני אתם לא נורמלי מי שבוגד באולקי ישראל השם ינקום בו
    ואז ויתגדל ויתקדש שמו בעולם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר